liljebo schreef:Dan lees maar eens goed...
Mijn pony ging ongeveer een half jaar geleden telkens liggen, en toen gaven we hem voer, en was hij weer 'beter'? En laatst is dat weer gebeurd. Heeft iemand dit ook gehad? Ik weet niet bepaald wat het is, en vind het een beetje vreemd? Ze is niet te dun, en koliek zou het ook niet kunnen zijn.
Weet iemand het?
Eventjes tussendoor, mijn pony's hoesten ook best vaak. Maar ik heb van alles gezocht daarover, en het komt niet door stof er dergelijken.
aboven@ Het is totaal niet weinig, ze staan in een goed gevulde wei en ze is zelfs een beetje te dik.
Mijn paardje is laatst geschrokken, en toen ramde hij een paal. Daardoor heeft hij bij zijn lies een grote wond die doorloopt tot zijn laatste tepel. Deze wond was lekker aan het genezen en ik heb Bibbi(zo heet ze) daarna een week niet gereden. Toen ging ik gister weer beginnen. Maar vandaag ging ze er vandoor 2 x en nu is de wond wéér open! En nu? Heeft iemand tips?
Ja, ik geloof van wel,
ze gaat steeds liggen, rollen en weer staan, eet geen hooi, wel luzerne en brokjes, fruit helpt niet, ze word ook erg dun, terwijl ze normaal goed gewicht had, koliek kan het niet zijn, ze eet wel gewoon.
Wat is er aan de hand?
In veel gevallen reageert ze daarna niet meer
ok, weer wat geleerd.. ik weet nog steeds niet hoe je andere topics kunt vinden van eenzelfde TS *bloos*
:D

hihihi