Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar na de eerste reacties en het topic 'juryleden die alles goed vinden' ben ik even op de knhs site gaan snuffelen waar je de reglementen boekjes kunt kopen.

rhijnauwen schreef:daffodil schreef:Overigens hebben we hier nog zo'n bijzonder exemplaar in het z die behoorlijk wat eigen regels heeft en wee degene die er tegen in gaat...hij zegt gerust dat je niet meer hoeft te starten dan
Ik denk dat wij het over dezelfde jury hebben
rhijnauwen schreef:Volgens kom je deze man overal tegen...De strijd aangaan dat hebben meer mensen geprobeerd...
daffodil schreef:Haha nou dat hebben best veel mensen geprobeerd maar dat zeg ik, dat is zinloos. Ooit had ik selectie en tien liep het drie kwartier in dus bij het secretariaat werd gezegd dat ze een extra pauze zouden inlassen want dat is gewoon te veel om gewon door te gaan. Iedereen rekening gehouden met ongeveer hun eigen tijd, besluit ie dat ie geen pauze wil en gewoon doorgaat.....iedereen over de pis en hij zegt gewoon je start nu of je start niet!
daffodil schreef:Jureert meneer v helemaal niet meer dan? Hij heeft namelijk daarvoor al tig x waarschuwingen gehad.....
Ik heb bijzonder slechte ervaringen met de knhs wat klachten betreft....ik heb geen hoge pet op van deze "organisatie"
daffodil schreef:En dat royeren geloof ik niets van vanwege voortrekken....enig idee hoe vaak leerlingen in de subtop bij hun eigen instructeur starten??? Wordt niets mee gedaan. Gebeurt overigens ook in de basis aan de lopende band.
) en de klagers ook. Dus het komt uit de eerste hand. Ik moet wel zeggen dat dit al meer dan 10 jaar geleden is (*pff* wordt oud...) daffodil schreef:Oh ok nou das belachelijk want dit gebeurt aan de lopende band... Ik kan mezelf niet in de problemen brengen met mijn mening geven over de knhs, het is mijn mening namelijk en ik maak daar geen geheim van. Ik jureerde gemiddeld 2 tot 5 keer per maand, heb mee ingezet voor dat bitloze gedoe maar als je steun van ze verwacht kom je van een koude kermis thuis. Dat zorgt er dus ook voor dat jury leden volledig hun gang kunnen gaan en er steeds meer goeie juryleden afhaken omdat ze met hun hoofd tegen de knhsmuur aanlopen.
jury schreef:ik weet wel van 2 juryleden die "op het matje" zijn geroepën bij ons in de regio. Dhr V alias sinterklaas met groot gevolg en mevr dP. Maar dat ging met name over de hoogte van de punten.
dat is ook zoiets
Wanneer ik inloop las ik een pauze in, tenzij de volgende combinatie al wil starten, wanneer je zelf start wil je toch ook dat er een beetje rekening met je wordt gehouden?