Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

zitten als een tweede huid om mijn handen heet, niet te warm in de zomer, maar ook niet te koud in de winter, fijne grip mee en gewoon een goed gevoel 
) en pikeur
fijne pasvorm, goeie kwaliteit.
zitten meteen goed als een tweede huid om je been heen. mondoni field (goede prijs kwaliteit verhouding en ideaal voor de cross, als ik nu met paard en al onder uit ga oid dan ga ik niet meteen huilen vanwege de beschadigen op mijn laars
) 
ik zweer echt bij kavalkade, heb er nu 2 en ben er nog steeds zo blij mee
goede pasvorm, zit fijn en makkelijk schoon te maken 
oh en lamicell
dikke dekjes, nemen veel zweet op en liggen mooi onder mijn zadels 
voor mij nooit meer anders
liggen super goed, mooie pasvorm, zitten ook nog eens heel fijn en gaan heel lang mee terwijl ze toch onwijs mooi blijven 
mooie pasvorm, goede kwaliteit 
oh en heb laatst een hoofdstel van epplejeck gekocht... even kijken hoe de kwaliteit etc daarvan is
nogmaals, super mooie pasvorm, goed zacht leer en fijne kwaliteit( wat ik van de epllejeck dus nog niet weet
)
) mooi, goede prijs/kwaliteit verhouding, je kunt alles zelf samenstellen 
(en er komen nog een stel eventing beschermers bij, merk wordt waarschijnlijk kieffer als ik ze daar kan vinden
) is gewoon goed 
) zacht leer, mooie pasvorm fijne kwaliteit 
heb via school heel veel les van hem gehad, wij mochten altijd zijn nieuwe producten uitproberen en tsjah, dat waren zulke fijne spullen dat ik ze zelf ook aangeschaft heb 

mooie pasvorm, gaan lang mee, blijven heel (ondanks de slooptechnieken die mijn paard er op los laat
)
)
de een voor de kwaliteit en de andere voor de betaalbaarheid. 
Heb al heel wat merken geprobeert

)
.