Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anniekskie

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:48

Heb vandaag de lifestyle gekocht. Wel een maat groter dan ik normaal heb, kwam anders met mijn wreef niet in de laars. Maar deze passen ook beter om mijn kuiten. Heb ze 's avonds met opgeblazen kuiten gepast, toen paste ze precies. Dus ben benieuwd hoe ze morgenvroeg zitten.

thebjank

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 00:09

Jaaaaa, ik ben blij met dit topic :D
Zojuist mijn petrie anky laarzen op mp te koop gezet, na een half jaar in te hebben gelopen en 2 mee gereden te hebben wil het nog niet lukken. Veel te stuug, lijken wel 2 ijzeren platen aan mijn benen |( . Ik zit er nu hard aan te denken om de mondoni bath of field te kopen, wat zijn volgens jullie verschillen? (op de kleur na :')) In ieder geval goed om te lezen dat de meeste van julli er tevreden over zijn, ik had er ook mijn vraagtekens bij gezien te prijs.

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 00:20

Blyth zijn heel fijn! Ik vind ze super lekker zitten, goede rits en makkelijk schoon te houden. Vergeleken met mn petries een hele lekkere soepele laars waardoor je veel contact met je paard hebt. Voor als je niet dure laklaarzen aan wilt schaffen maar er toch fan van bent; hele goede aankoop!

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 11:40

Ik ga vandaag de Blyth laarzen passen, ik hoop heel erg dat ik ze pas met mijn smalle kuiten. :=

thebjank

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 11:49

StuiterBall schreef:
Blyth zijn heel fijn! Ik vind ze super lekker zitten, goede rits en makkelijk schoon te houden. Vergeleken met mn petries een hele lekkere soepele laars waardoor je veel contact met je paard hebt. Voor als je niet dure laklaarzen aan wilt schaffen maar er toch fan van bent; hele goede aankoop!

Goed om te weten :D Op de foto vind ik ze wel erg 'lakkerig' haha, straks maar is in de winkel kijken

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 12:17

ik heb vanaf februari de Plain, vond het verschrikkelijk hoe de laarzen in het begin liepen, deden zeer aan m'n enkels..gelukkig is dat nu over en kan ik er een hele poos op lopen! wat ik wel jammer vind is dat de laarzen aan de binnenkant dunner worden door het zadel..ook de kleur gaat daar weg...
ik heb trouwens hotfix steentjes op mijn laarzen gemaakt :D is echt super mooi :D

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 11:41

Heb je een foto van je laarzen met die steentjes? :D Ben wel benieuwd!
Ben er zelf niet zo handig mee, maar zou het wel erg gaaf vinden..

Ik ga woensdag nieuwe Fields halen denk ik, of de bath's.. ik twijfel nog steeds!
Mijn oude fields houd ik dan voor het crossen enzo :)

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 12:15

Oké ik pastte dus totaal niet in de maten van de Mondoni's. :+
In geen enkele laars qua standaard maten, dus nu hebben we petrie's laten aanmeten.
Kan ik daar eerst 10 weken op gaan wachten. :Y)

thebjank

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 21:00

Ik paste de laarzen van Mondoni helaas ook niet. Het worden nu waarschijnlijk cavalllo's

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 16:03

Ik heb de bath voor training en de blyth voor wedstrijden :)
bevallen heel goed!

Knottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 16:54

Oh, ik ben er ook wel benieuwd hoe de laarzen met hotfix eruit zien. Lukte dat een beetje en blijft het goed zitten?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:40

Knottje schreef:
Oh, ik ben er ook wel benieuwd hoe de laarzen met hotfix eruit zien. Lukte dat een beetje en blijft het goed zitten?

ik heb niet echt een goede foto,
het lukt wel. af en toe valt er een steentje af..maar dan zet ik er zo weer een nieuwe op...
van m'n linkerlaars is er nog nooit een afgevallen

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:55

Piepen de Blyths niet op je zadel ?? Ik hoor van veel mensen dat oa de petrie lak piepen op je zadel omdat die aan de binnenkant ook lak hebben.

Knottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 17:09

Zou je misschien een foto kunnen maken? :o
Ik wil het graag als sinterklaas verrassing voor een vriendinnetje maken (:

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 19:55

Wie van jullie heeft de Iceland laars?? Is daar ook fijn mee te rijden? En heeft die bij jullie ook van die plop kuiten? Bij mij op de kuit deukt die helemaal in. Vind ik niet mooi, maar verkoopster vertelde dat dat bij allemaal zo was.... Nu neem ik ze toch maar, ahum, sinterklaas koopt ze voor me;-)

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 15:19

flugeltje schreef:
Piepen de Blyths niet op je zadel ?? Ik hoor van veel mensen dat oa de petrie lak piepen op je zadel omdat die aan de binnenkant ook lak hebben.

Nee totaal geen last van!

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 15:56

Mijn plains zijn helaas na 2,5 jaar overleden, heb van 1 laars de rits kapot getrokken en een nieuwe rits zijn ze absoluut niet meer waard. Heb nog een paar fields staan en ariatschoenen dus die gaan we nu maar gebruiken.

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:16

ik heb de Blyth, gebruik ze voor wedstrijden. krijg er erg leuke reacties op! heb mijn paard dan ook een lak hoofdstel om helemaal leuk!
denk er wel om dat als je met sporen rijd je even lak spoorriempjes bij koopt anders lijkt het zo raar ;)

ben er verder ook tevreden over, ze blijven mooi even een natte doek erover en ze zijn weer schoon. je kunt ook een speciaal goedje kopen bij divoza waar ze even weer extra van gaan glimmen.

heb trouwens wel dat als ik ze een tijdje niet gebruik ze gaan piepen, bij regelmatig gebruik niet.

_Aurora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:07

ik heb ook erg veel interesse in de Blyth laarzen. Nu staat er op internet bij heel erg veel uitverkocht. Is dit al een tijdje?

Francinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:38

Ik wilde de Mondoni Field maar mijn benen waren te kort.. :+ Toch maar weer chaps nu dus. :P

XXleonieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 21:56

ik wil misschien de blyth laarzen gaan kopen maar nu heb ik alleen een vraag. Komen er geen scheuren ofzo iets als ze nog inzakken?

heleen88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:12

nee ze scheuren niet, heb zowel ik als mijn zusje geen last van, maar wij gebruiken ze hoogstens 4x per maand op wedstrijden.

dat ze uitverkocht zijn zou heel goed kunnen, heb ook zeker 2 maand moeten wachten maar dat was ook de eerste levering van de laas.

XXleonieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:43

Oke gelukkig bedankt! Ja ik wil ze ook alleen maar gebruiken voor wedstrijden :).

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:17

Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over de mondoni laarzen.
Ik heb maar 36 en redelijk stevige kuiten, zouden er mondoni laarzen zijn van mijn maat?

Ik zit eigenlijk een beetje te kijken naar de mondoni Bath. Heeft hier iemand ook eigen foto's van?

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 19:57

Heeft iemand die thermolaarzen ook? En eventueel een foto?
Kun je er mee rijden? :P Is natuurlijk de belangrijkste vraag!