's avonds in de winter naar je paard, wie meer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:28

Ook ik ben gedwongen om 's avonds met m'n paard bezig te gaan door m'n werk. Gelukkig hebben ze op stal héle goeie verlichting bij de bak! :D

Story

Re: 's avonds in de winter naar je paard, wie meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:39

Ook hier een full-timer waardoor ik savonds naar mijn paard moet. Heb het nooit zo erg gevonden als ik maar wat verlichting heb.
Nu is helaas mijn paardje door artrose alleen nog geschikt als buitenrittenpaard. (alleen nog rechtuit) dus helaas zijn wij nu ook verplicht in het donker de polder in te gaan. Niet zo heel erg leuk en je ziet geen moer. Hopelijk kan ik op een andere stal terecht waar de fietspaden in ieder geval verlicht zijn en ik daar wel naar buiten kan.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 20:31

Wauw! Dat zijn er best veel!
Vind het ook leuk dat de meeste zich niks aantrekken van het weer en gewoon rijden :).
Ik zei al tegen de andere verzorger, ik blijf rijden tot het knetterhard word, dan moeten we maar wat anders doen :+.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:35

Hier ook nog een!

Ik werk 4 hele dagen dus dan ga ik ook savonds naar mijn paard.
Soms op vrije dagen ook als ik het druk heb.

Ik heb een bos op 2 min stapafstand over een stille weg! Kan ik zo het bos nog in (met mijn vriend erbij haha)
Heb ook een verlichte buitenbak.

AshleyRol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:45

Ik ga heel vaak 's avonds heen maar mijn stal heeft dan ook een binnen en buitenbak.
Eigenlijk rijd ik bijna altijd binnen zelfs in de zomer. Rijd ook wel eens buiten op de weg maar mocht ik dan in het donker gaan heb ik een lampje in me paard haar staart en heb ik zelf een reflectie shirt over me kleren heen!

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:49

Als ik moet werken rij ik ook savonds, ik heb een maglite en een houder en die is zo sterk dat als ik die aanzet mijn bak verlicht is , IDEAAL!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:52

Ik ben er ook bijna altijd 's avonds :j Moet mezelf soms echt van de warme bank slepen om de kou te trotseren op stal, haha.
Heb wel de luxe van een binnenbak trouwens.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:01

Een binnenbak hebben lijkt me ook weer zo ideaal... de winter komt eraan en dat is meestal maandenlang niet rijden door de vorst :(

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 21:03

Sheran schreef:
Een binnenbak hebben lijkt me ook weer zo ideaal... de winter komt eraan en dat is meestal maandenlang niet rijden door de vorst :(

Het woord winter wil ik niet horen :(.
Maarja, het gaat me er straks meer om het uitmesten( in zoverre de drollen niet zijn vastgevroren :+), rondjes wandelen en losgooien in de bak.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 08:56

ben er ook altijd 's avonds. Ik ben geen bakrijder, dus ga lekker wandelen of door de woonwijken stappen. Soms longeren of bakrijden, maar dat doe ik bijna nooit

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 12:21

Wij hebben zelf een stal dus ik ben de hele dag in de stal dus ook 's avonds. Ik probeer vooral in de winter wel al mijn lessen overdag te plannen en mijn paarden overdag te rijden zodat ik s' avonds alleen nog wat dekens hoef te wisselen en hoef te voeren. :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 12:38

En in het weekend lekker boscrossen :D