haffylover schreef:Betreft dat je niks te zoeken heb in speel tuintjes en dergelijk ben ik het niet helemaal eens. Als je niks kapot mjaakt of dergelijk en niemand heeft er last van.
Denk trouwens dat de klachten eerder over het feit paarden mest gaan dan over het gene dar jij door dat parkje rijd altans dat is mijn ervaring.
Maar dat is dus het punt, je kunt niet garanderen dat je paard/pony daar wat laat vallen of zelfs even de sluizen openzet. Het is gewoon niet correct om dieren in een kinderspeeltuin te laten juist vanwege het risico dat ze er hun behoefte doen. Je krijgt het niet schoon, of heb jij altijd een mestvork en een watertank bij je om de boel op te ruimen en na te spoelen?
Daarnaast kunnen hoeven toch ook wel wat kapottrappen, het zijn meestal al niet de strakste grasmatten, dus je trapt er met een hoef gemakkelijker gaten in.
haffylover schreef:um trouwens telt achtervolgd worde door everzwijne ook mee als uitdaging?
Achtervolgd? Hier gaan ze meestal voor ons op de loop of passeren dwars voor je langs
Maar ooit wil ik dat nog wel eens doen.