Welke chaps heb jij?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kentiapalm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 21:54

Bedankt voor alle reacties. Ik heb uiteindelijk kunstleren chaps gekocht van riderpro, maat L. Ze zitten precies goed. Ik heb ze nu een paar keer aangehad en ze zitten eigenlijk lekkerder dan mijn leren laarzen. En ze hebben maar €25 gekost. Ik ben benieuwd hoe lang ze mee zullen gaan, maar voorlopig ben ik er zeker tevreden mee. :)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 21:56

Jolien87

Re: Welke chaps heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 22:12

Ik heb de zwarte 'Upsilon' van Epplejeck, maar ik ben er niet zo blij mee. Ze zijn nog erg uitgerekt, waardoor ze telkens naar beneden zakten en halverwege mijn kuiten hingen. Daarnaast is door mijn spoortjes bij een chap het lipje van de rits erafgegaan waardoor de rits alleen nog dicht blijft zitten door het spoortje.
Ik heb ze in de kast liggen als reserve en gebruik nu gewoon de klassieke leren chaps van Harry's Horse...

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 00:41

Harry Horse <3

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 01:34

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 01:40

Illusion1990 schreef:
Ik heb de Mondoni Leggings. Zeer prettig, omdat ze erg soepel zijn. Ook niet kapot te krijgen. En qua prijs zeer goed te doen. Ik heb er Ariat schoenen onder. Met een ritsje. Lekker makkelijk allemaal.

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/laarzen---schoenen/minichaps/4877_mondoni-leggings-minichaps.html

Die zien er wel netjes uit:) Blijven ze ook mooi na een lange tijd? En in hoeverre rekken ze nog? Aangezien ik nog nette chaps zoek, want mijn huidige chaps heb ik achteraf te ruim gekocht (geen rekening gehouden met het feit dat ze nog zo erg zouden rekken) waardoor ze nu halverwege mn kuiten zakken...

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 01:47

Jolien87 schreef:
Illusion1990 schreef:
Ik heb de Mondoni Leggings. Zeer prettig, omdat ze erg soepel zijn. Ook niet kapot te krijgen. En qua prijs zeer goed te doen. Ik heb er Ariat schoenen onder. Met een ritsje. Lekker makkelijk allemaal.

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/laarzen---schoenen/minichaps/4877_mondoni-leggings-minichaps.html

Die zien er wel netjes uit:) Blijven ze ook mooi na een lange tijd? En in hoeverre rekken ze nog? Aangezien ik nog nette chaps zoek, want mijn huidige chaps heb ik achteraf te ruim gekocht (geen rekening gehouden met het feit dat ze nog zo erg zouden rekken) waardoor ze nu halverwege mn kuiten zakken...

Ze blijven heel erg mooi. Ik heb ze dagelijks aan en doe er alles mee. Thuis gaan ze aan, op stal loop ik er mee rond, doe de stal, wandel door regen en wind en modder. En ik ben lui, maak ze nooit schoon. Blijven netjes. Dat genervde leer is fijn. Kan een krasje hebben. Zie je niet. Ze zijn lekker soepel, stroef genoeg en rekken niet uit. Ze zijn wel weer stug genoeg, dat ze niet zakken of afzakken. Houden hun model prima. Goede rits ook. En de drukknopen zijn fijn. Je hebt ze zo aan en merkt niet eens dat je ze draagt. Al met al. Ik ben een tevreden Mondoni Leggings drager. Oja, ik vind de boog mooi.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:57