Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vonneke schreef:Vind het een beetje vies eerlijk gezegd hihi.
Hier 2 katten en moet al iedere dag stofzuigen.
Maar dat is de discussie hier niet. Dus terug ontopic.
Als je niet traag bent moet het makkelijk kunnen. En een fulltime baan en een relatie en een huishouden en 1 paard en ook nog een sociaal leven
Mytens schreef:Tita wannneer verschoon je dan je bedden en was je je kleding? Kost ook tijd.
Equimotion schreef:Vienna2007 schreef:En ach, zolang je s'avonds tegen elkaar kan kruipen, moet het toch geen probleem zijn.
Nou ja, dat vraag ik me dus af. Even los van de vraag of je partner het ook zo leuk vindt, ik zou zelf mijn relatie niet zo leuk vinden als we doordeweeks alleen maar 's avonds tegen elkaar zouden kunnen kruipen. Het is mooi dat het voor jullie werkt maar dat hoeft niet voor iedereen de standaard te zijn.
Ik vind het wel belangrijk om elkaar op andere momenten te zien, dan wanneer je naar bed gaat.
).
. De andere dagen heb ik een bijrijdster, omdat ik het nu nog te druk heb met opleiding enz. Maar ik wil later ook echt geen 7 dagen weg zijn als hij thuis is, dat vind ik ook echt niet leuk. Het weekend komt er dan wel weer bij (ik werk nu op zaterdag en dat valt natuurlijk weg), maar het is ook wel gezellig om op je gemakje eens ergens naar toe te kunnen gaan of lekker te gaan winkelen. Mytens schreef:oké ik krijg al van die rare beelden (ruzie met de buren) ivm stankoverlast vd katten enzo
maar het valt dus mee. Gelukkig.
dat nooit ikke schoon bed...katten schoon huis
ga ik dus na mijn werk naar huis heb sushi dus snel klaar hele huis snel stofzuigen dat is 45 min denk ik sushi eten en dan gelukkig maar 1 paard doen dus met beetje hoop lig ik om 22.00 weer op de bank.
waardeloze dag Equimotion schreef:Nou ja, dat vraag ik me dus af. Even los van de vraag of je partner het ook zo leuk vindt, ik zou zelf mijn relatie niet zo leuk vinden als we doordeweeks alleen maar 's avonds tegen elkaar zouden kunnen kruipen. Het is mooi dat het voor jullie werkt maar dat hoeft niet voor iedereen de standaard te zijn.
Als ik dan een keer een "efforke doe" dat ik er vroeger ben dan is hij er niet 
Vienna2007 schreef:Dat schrijf ik ook niet.. Je eet toch ook samen? Hebben jullie geen weekend?
een keer per dag is echt voldoende, gewoon goed grit kopen dat niet ruikt en goed adsobeert, ik heb 5 katten en bij mij thuis ruik je echt niets als je binnenkomt Miepie77 schreef:@tita: ik vind 3 keer per dag de kattenbak doen wel een beetje teveel van het goede, dan zit je bijna live te wachten totdat ze er wat uitgooieneen keer per dag is echt voldoende, gewoon goed grit kopen dat niet ruikt en goed adsobeert, ik heb 5 katten en bij mij thuis ruik je echt niets als je binnenkomt
dat lukt niet hoor dat zit de bak vol en ik heb een kat als die een hoop van een ander tegen komt graaft ie hem stuk zit er tussen zijn pootjes en rent ik gelijk door het hele huis
dan sta ik dus wel om 23.30h te dweilentita schreef:Miepie77 schreef:@tita: ik vind 3 keer per dag de kattenbak doen wel een beetje teveel van het goede, dan zit je bijna live te wachten totdat ze er wat uitgooieneen keer per dag is echt voldoende, gewoon goed grit kopen dat niet ruikt en goed adsobeert, ik heb 5 katten en bij mij thuis ruik je echt niets als je binnenkomt
dat lukt niet hoor dat zit de bak vol en ik heb een kat als die een hoop van een ander tegen komt graaft ie hem stuk zit er tussen zijn pootjes en rent ik gelijk door het hele huis
dan sta ik dus wel om 23.30h te dweilen
3x per dag en meestal heb ik per keer toch zeker 2-3 plasjes en 1-2 schijt dat wil ik niet opsparen dat betekend
9 plasjes en 4-6 hopen stront en een van mijn katten schijt als een duitse herder :p
Ze krijgen premiumvoer dus das goed
sorry klinkt echt goor haha
)