Wie doen er mee in nijerbekoop????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:00

Ik vertek om ehmmmm half 11 Haha!

Niet boos worden als ik juliie niet herken he, met die rare butsmutsen op Clown

(ik ben gewoon slecht in mensen onthouden Tong uitsteken )

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:10

Ikke niet!! Ik ga om 8.45 weg.. Thank God!! Ben helemaal kapot na vandaag.. Jeetje! Vet stressen met Indoor Friesland!! Maar het optreden was gelukkig geslaagd!! Heb zo'n zin in morgen!!!

En Daphne, als je even geduld hebt kom ik je reddden (ben niet zo snel). 'k heb lekker de knotjes van vandaag erin laten zitten.. Ga niet moeilijk doen!! Dan maar geen witte voetjes.. (waren zonet nog wel schoon maar dat supermonster van mij heeft ze binnen een kwartier weer zoals vóór het wassen)

Nou, veel succes in ieder geval!! Er komt ook nog iemand van clubs K!m als nr. 128 bij ons Daphne!! 'k heb Amy of new-forest ook via Nijeberkoop gemeet OK dan! vet lachen!!

Groetjes Hester die met moeite haar ogen openhoud.. menn.. nu alweer 19.10!! slapie slapie.. Schijnheilig Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:34

jemig!!!!!! kom ik aan met me......5.30 Haha! ik wordt om 5.30 opgehaald! volgens mij doe ik wat fouts Verward haha
maarja ze gingen er zeker al vanuit dat we de weg kwijt zullen raken! Haha!

maarja of ze gingen er vanuit dat ik niet zo snel de cross kan lopen zo vroeg in de ochtend Cool dat zal het zijn!
seeya toe moro.......en suc6!

xXdaphneXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 20:58

haah en was je nog 1e hester ??? mooi beestje hoor
ik was 10e van de 18 maar alles klopte niet echt (heb er ook al heel veel mensen over gehoord)

xXdaphneXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 21:00

heej rom was jij nou die gast in dat maffe gele hesie en op het cowboy paard samen met een vrouw ???? om papiertjes op te halen ?????? kan het verkeerd hebben hoor

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:34

dat was rom inderdaad

ben benieuwd of hij me herkent heeft of gewoon meegepraat heeft Tong uitsteken *LOL*

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 22:48

Meegepraat Tong uitsteken Schijnheilig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 10:14

Dacht ik wel Tong uitsteken

Je hebt wel een leuk beestje trouwens *LOL* Mijn zusje wilde hem zo meenemen naar huis Knipoog

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 13:25

ja de cowboys haha! jullie reden net voorbij hindernis 2 toen ik me cross ging rijden...haha zat nog te bedenken of ik nog wat zo zeggen(schreeuwen) haha toch maar niet gedaan...klinkt zo stom!!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 20:34

Thanx Daphne!! Ik vind Lars ook wel lief hoor Tong uitsteken Hahha, ik kwam "THA Westernruiters" (overigens bijna buren op de parkeerplaats) bij hindernis 10 tegen bij mij.. Na dat klokkendinggedoe na het water zeg maar.. Die hindernis daarna Verward *LOL* Jaah die.. En ehh ik ben nog 3e geworden en reservekampioen van friesland Bloos! maar die titel hebben ze ineens aan nr. 3 gegeven?? Beetje raar Verdrietig Scheve mond maar goed, nog erger was dat sommige lui gewoon gedisc werden op die hindernis 6!!!!!

En ehh Romkabouter.. Stond één trailer tussen en daarnaast stond ikke.. die met die vele praatjes en pony met gek halster om (regenboogkleurtjes) en een gestresste pa.. Dat was et wel zo'n beetje. En heeeeeeeeeeeeel (jah heeeeeeeeel) lang geleden had ik nog wel eens crossles gehad van jou en Tineke Hoekstra in Drachten (FPC, oude bosje is nu weg denk k) maar dan met mijn vorige pony (Rosaliena, vosje van 1.20) maar das wel lang lang lang geleden Tong uitsteken . En ehh.. Daphne, op startlijsten.nl staan de uitslagen en volgensmij was je nog *eff spieken* 8e geworden Haha! Tong uitsteken GOEDD!! Das meestal mijn vaste plaats zoiets.. Of nog meer naar onderen Haha! Knipoog . Dus dit was wel een uitzondering..

Zo he, veel te vertellen Pling *LOL* Haha!
Groetjes Hester!!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 20:37

ja ik heb ook ff op startlijsten gekeken!! ik stond na mijn dressuur gewoon 3e!!!!!! haha wat een verassing toch weer!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 00:29

hesterv schreef:
En ehh ik ben nog 3e geworden en reservekampioen van friesland Bloos!

Misschien kwam nr twee niet uit Friesland? Of nummer 1 Haha!

Citaat:
En ehh Romkabouter.. Stond één trailer tussen
Ehm, niet op gelet, sorry Scheve mond

Citaat:
heeeeeeeeeeeeel (jah heeeeeeeeel) lang geleden had ik nog wel eens crossles gehad van jou en Tineke Hoekstra in Drachten
Dat is inderdaad lang geleden Haha!
Leuk dat je nog steeds aan het crossen bent!

xXdaphneXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 17:00

ok thanx hester Haha!
nog gefeliciteert hè Knipoog zet em op als je moet rijden, en dan wel ff bellen al moet je rijden (ik weet niet of je gekozen word)

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 10:18

maar in de B is nog geen nederlandse als je dat bedoeld Daphne.. Ging om het idee. En nr. 1 en 3 kwamen wel uit Friesland (nr. 3 is een goeie vriendin van me btw.. of was nu.. neeh hoor!!)

Groetjes Hester