Paardrijden met gelnagels?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Deejay1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 10:22

Isabella90 schreef:
Mijn eigen nagels zijn even lang als gel nagels. Heel vervelend af en toe. Is bijna geen doen met rijden

Je kan gelnagels in verschillende lengte's laten zetten.. :+

HorsePower96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:17

ik heb ze zelf ook gehad en ik vond het niet vervelend alleen met aan singelen soms
want ik had ze niet al te lang

marion82

Re: Paardrijden met gelnagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 19:54

Ook ik heb acryl nagels.
Gel barst bij mij heel snel.
Ik ben zelf nagelstyliste, dus voor mij is het makkelijk om ze bij te werken (qua kosten dan)
Ik heb nooit problemen ermee, tuurlijk als ze te lang worden kan het in hand prikken met een vuist maken, maar verder geen problemen.
Ben er trouwens nog nooit 1 verloren tijdens het rijden/verzorgen, wel met gewoon huishouden doen :-)
Maar als je er gewoon normaal mee doet, moet het goed gaan.
Ik zeg altijd tegen mijn klanten, ze moeten aankunnen wat je normaal met je eigen nagels ook doet.

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:11

Ik vond het totaal niet handig :n Heb een paar maanden gelnagels gehad, maar vond het niks in combinatie met de paarden, het werd vies en ze beschadigden snel!

Presto3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 23:23

Ik kan er prima mee! heb zelf acryl nagels gehad en er is er nooit eentje afgebroken alleen die viezigheid was niet echt heel erg lekker haha

Chessje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 07:32

marion82 schreef:
Ook ik heb acryl nagels.
Gel barst bij mij heel snel.
Ik ben zelf nagelstyliste, dus voor mij is het makkelijk om ze bij te werken (qua kosten dan)
Ik heb nooit problemen ermee, tuurlijk als ze te lang worden kan het in hand prikken met een vuist maken, maar verder geen problemen.
Ben er trouwens nog nooit 1 verloren tijdens het rijden/verzorgen, wel met gewoon huishouden doen :-)
Ik zeg altijd tegen mijn klanten, ze moeten aankunnen wat je normaal met je eigen nagels ook doet.

Helemaal mee eens _/-\o_

lotte_es

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:46

Ik heb ook gelnagels gehad en had er tijdens het paardrijden helemaal geen last van. Wel was het hoofdstel omdoen aan het begin wat lastig (de gespen). Had meestal ook handschoenen aan, om de nagels wat schoner te houden.

merell12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:39

ik heb ze ook maar ik ga ze er af laten vijlen
heb veel last van lucht eronder
ze breken af bij de paarden
en hou ook meer van korte nagels..

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:41

Ik heb ze eraf gehaald toen ik weer ging rijden, ze werden te vuil en braken snel...dat vind ik nog lelijker dan kortgewiekte nagels....

het zal best kunnen maar denk dat je dan het beste zoveel mogelijk je handschoenen aan kan houden

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:42

Citaat:

na iedere stap-avond was ik meer dan de helft kwijt, lag echt niet aan de styliste, maar ik doe dan nogal wonderlijk met mn handen denk ik :') ben sowieso nogal onbehouwen soms :+

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:45

Ik heb dan acryll, nergens last van :)
Had zelf hele korte nagels, nu dus langer door acryll..
Je moet natuurlijk niet mega raar gaan doen ofzo.. maar dat is logisch

Ik snap trouwens niet wat jullie doen, dat jullie ze zo snel kwijt zijn :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:47

Nee dat snap ik ook niet en mn nagelstyliste ook niet, maar ik kom sowieso vaak met wondjes, blauwe plekken en gescheurde nagels thuis na het stappen....en neeeeee, ik ben echt niet vaak kansloos dronken

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:50

Ik heb ook acryl nagels en heb ook nergens problemen mee (en ik ben best wel lomp en kijk echt nergens naar)
En mocht er 1 afbreken dan zet ik er gewoon weer een nieuwe op.
Dat is dan weer het handige van nagelstyliste zijn.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:05

Heb 3 jaar acryl nagels gehad en sinds kort ben ik ermee gestopt.
Ik vind het niet prettig :n met riempjes vast/los maken, aansingelen, rijden ect.
Heb nu gewoon mijn eigen nagels en dan gewoon een klein randje dus niet te kort en niet te lang en dit bevalt echt veel beter!

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-11 18:10

Ik heb ook nepnagels gehad maar vond het echt verschrikkelijk bij de paarden. Kon geen riempje goed vast maken en ook iets oppakken was een hele kunst. En typen vond ik ook een ramp, dat wilde voor geen meter. Vind het echt knap dat al die dames hier er verder zo goed mee om kunnen gaan, ik heb ze intussen niet meer en heb mn eigen nagels maar een klein beetje laten groeien, bevalt stukken beter!

Eliineexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 16:33

irritand , heb ik al een keer gedaaan.

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:25

Colway schreef:
Citaat:

na iedere stap-avond was ik meer dan de helft kwijt, lag echt niet aan de styliste, maar ik doe dan nogal wonderlijk met mn handen denk ik :') ben sowieso nogal onbehouwen soms :+

sommige mensen zijn ook allergisch voor acryl.
Dan kun je ze nog zo goed en netjes zetten, maar deze mensen krijgen al lucht als ze er alleen al naar kijken hahah
tja is wel vervelend natuurlijk, maar door iets vaker te laten opvullen wil het al wel langer blijven zitten. Ook niet te lang laten worden, dan stoot je ze sneller en als je al snel lucht krijgt, liggen ze er zo vanaf.

Sa_ndraaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 23:23

Ik heb zelf ook eens acrylnagels gehad en ik vond het zeer onhandig met paardrijden. Het voelde helemaal niet meer natuurlijk. Voor mijn gevoel wou alles veel minder goed als anders. Riempjes van het hoofdstel vastdoen en noem maar op.. Maar misschien is het een kwestie van wennen?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 00:06

Weet niet of je gelnagels wilt laten zetten omdat je langere nagels wilt. Anders is zoiets misschien ook wel wat: http://www.shellac.nl/ Is een gel laag die op je nagel word aangebracht en door een lamp word uitgehard. Je kunt daarna meteen alles doen. Blijft goed zitten en beschadigt niet bij de paarden.

joooy3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 00:35

Ik had ook nep nagels maar deed wel pijn met rijden ;)

MissyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:18

Ik heb ze ook gehad maar ik vond het verschikkelijk, knapte er weer een nagel af.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:27

Ik heb het randje gewoon verder óp de nagel, het einde van mijn acrylnagel is dus eigenlijk het einde van mijn eigen nagel..
Ziet u?? Dus mijn nagels zijn eigenlijk gewoon heel kort.. (Zie mijn duim)
Afbeelding

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 18:41

Hier ook acrylnagels en ben zelf nagelstyliste, al jaren acryl en nog nooit een eraf gehad door het werk in de paarden (reed er toendertijd dagelijks 12). Nu opleiding aan het volgen voor Personal Assistant en mijn collega's op het werk (en de leraren op school) vragen zich dikwijls af hoe ik in godsnaam kan typen met zo'n lange nagels. Geen probleem, ook niet met vuiligheid eronder en geen lucht te bekennen.

Gewoon proberen zou ik zeggen, bij de een werkt gel en bij de ander werkt acryl. Bij mij geen gelnagels want die springen al van mn nagels af als ik er alleen maar naar kijk.

Sierra_Shaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:35

Heb acryl gehad, zet nu zelf gel, geen enkel probleem als je een goed nagelborsteltje hebt want ze worden wel vies! Ik vind t alleen wat minder fijn met aansingelen maar dat is ook het enige!

xElmoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 12:27

Ik reed er gewoon mee, het rijd gewoon hetzelfde vind ik, en je doet hem of haar er echt geen zeer mee hoor. De mijne vond het fijn als ik op zijn plekjes ging kriebelen!