Isabella90 schreef:Mijn eigen nagels zijn even lang als gel nagels. Heel vervelend af en toe. Is bijna geen doen met rijden
Je kan gelnagels in verschillende lengte's laten zetten..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb een paar maanden gelnagels gehad, maar vond het niks in combinatie met de paarden, het werd vies en ze beschadigden snel! marion82 schreef:Ook ik heb acryl nagels.
Gel barst bij mij heel snel.
Ik ben zelf nagelstyliste, dus voor mij is het makkelijk om ze bij te werken (qua kosten dan)
Ik heb nooit problemen ermee, tuurlijk als ze te lang worden kan het in hand prikken met een vuist maken, maar verder geen problemen.
Ben er trouwens nog nooit 1 verloren tijdens het rijden/verzorgen, wel met gewoon huishouden doen![]()
Maar als je er gewoon normaal mee doet, moet het goed gaan.
Ik zeg altijd tegen mijn klanten, ze moeten aankunnen wat je normaal met je eigen nagels ook doet.
Citaat:Ben er trouwens nog nooit 1 verloren tijdens het rijden/verzorgen, wel met gewoon huishouden doen
ben sowieso nogal onbehouwen soms

Colway schreef:Citaat:Ben er trouwens nog nooit 1 verloren tijdens het rijden/verzorgen, wel met gewoon huishouden doen
na iedere stap-avond was ik meer dan de helft kwijt, lag echt niet aan de styliste, maar ik doe dan nogal wonderlijk met mn handen denk ikben sowieso nogal onbehouwen soms