Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Ik heb al winter rijlaarzen aangeschaft maar voor de hele koude dagen een thermo rijbroek. momo_lover schreef:Wat ook helpt als je thuiskomt rustig opwarmen dus niet meteen de kachel hoog of onder een warme douch gaan staan maar even rustigw achten.
Zelf rij ik met een grote waxjas en heerlijke warme muts en sjaal. veder gewoon tuneu maar dat is wel aangepast op de winter met standaart outdoor laarzen (juist in de zomer ga ik over op andere schoenen omdat ze te warm worden) en leren handschoenen die ook geen vocht en wind doorlaten.
Ik wil van alles kopen en halen en en en.... ik lees maar even mee om niet overhaast dingen te kopen...No_No schreef:Thermobroek, handschoentjes met van die warmte dingetjes er in, extra inlegzooltjes in schoenen/laarzen (let er wel op dat je wel ruimte in je schoen houdt want lucht isoleert), regenbroek, lange chaps. Er is van alles, het is maar net wat je wil uitgeven en wat je prettig vind.
edit: regenbroek of rainlegs houden ook de wind tegen die vaak koud is in de winter. Heb je wel de juiste maat van rainlegs?