ikke schreef:quarterH schreef:Nogmaals, ik WIL geen trailer dat is mijn probleem niet ik WIL een vrachtwagen voor paard + woongedeelte.
En 4K per jaar om dingen te huren en dan moet je dus ook nog een hotel vind ik veel weggegooit geld voor een oplossing die ik niet eens wil.
Ik herhaal mijn vraag nog eens, ik ben op zoek naar info en ervaringen en voorbeelden voor ! Rijbewijs wagentje met paard + woongedeelte. In andere oplossingen heb ik geen interesse.
B-rijbewijswagentjes die ECHT voldoen aan je eisen, die bestaan simpelweg niet!! Domweg omdat je het niet binnen de gewichtslimieten kunt houden!
Je hebt dus maar een mogelijkheid: haal je C-rijbewijs en koop een wagen van 5000 - 6000 kg MTM; dan kun je voldoen aan de wettelijke eisen van het voertuigreglement EN aan je eigen eisen qua gebruik en indeling. That's it, deal with that.
Dus jij wilt beweren dat ik zit te liegen ofzo. Ik heb er toch 1. Het is dat ik er nog vanalles ingebouwd heb aan kasten en dat er 2 paarden op gaan, maar als ik dat niet heb en er 1 op zet, kan er wel een living in en hou ik me nog aan de regels dus......ZE BESTAAN WEL