Zooist schreef:Een ergenis begint bij jezelf! Je kan er ook voor kiezen om je er niet druk om te maken.
Mij vallen zulke dingen niet eens op, ben met mijn eigen losrijden bezig en niet met dat van iemand anders
Heb je gelijk in, maar het gaat ook pas storen als het jou in je rijden stoort. Als je steeds op de rem moet omdat andere mensen in de weg rijden IS dat gewoon heel storend toch? Afgelopen wedstrijd reed ik in draf op de linkerhand, komt er een cordon van vier ruiters op de rechterhand, twee aan het stappen (een hoefslag, een derde hoefslag) en net daar achter kwam iemand in draf op de binnenhoefslag (die wou tussen de stappers door) en iemand in galop die daar net een grote volte draaide. Dan weet ik echt even niet welke kant op hoor!
Als dat een keer gebeurt kan ik er wel mee leven, maar je hebt van die wedstrijden waar het zo klein is met losrijden en/of waar er zo lomp losgereden wordt dat je bijna elk rondje dat je maakt wel een paar keer op de rem moet, moet afdraaien of je oefeningen onderbreken om niet ondersteboven gereden te worden of uit de buurt van anderen te blijven.