Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Thirty schreef:HolyPope schreef:Gewoon lekker bij de geitjes zetten AngelTidore.
Hoop bokkers hier hebben een paard die 23 uur in een hokje staan van 3x3 en als ze een uurtje gereden hebben mag die er de hele dag niet meer, uit want hij is al zo moe..............!!!?
Bron?
suuzepuus schreef:Ik heb een lieve shetlandermerrie te koop die met geiten en kippen gewend is. Interesse? het is een leuke vosmerrie!
HolyPope schreef:Maar ehhh.... HET KAN WEL DUS....?
Tigra_ schreef:HolyPope schreef:Maar ehhh.... HET KAN WEL DUS....?
Ja hoor, net zoals ik jouw in de wc kan opsluiten de rest van je leven zonder contact te hebben met andere en alleen eten en drinken. Prima te doen want jij zult er echt niet aan dood gaan maar of het gezond is is de volgende punt.
Iets wat kan wil nog niet zeggen dat het fijn is. Dat een paard zich aanpast aan de manier waarop die gehouden wordt moet wel want hij heeft geen keus.
HolyPope schreef:Tigra_ schreef:Ja hoor, net zoals ik jouw in de wc kan opsluiten de rest van je leven zonder contact te hebben met andere en alleen eten en drinken. Prima te doen want jij zult er echt niet aan dood gaan maar of het gezond is is de volgende punt.
Iets wat kan wil nog niet zeggen dat het fijn is. Dat een paard zich aanpast aan de manier waarop die gehouden wordt moet wel want hij heeft geen keus.
Aaaah, ben jij er ook zo een ?? >>>>>>>
>>>>> Hoop bokkers hier hebben een paard die 23 uur in een hokje staan van 3x3 en als ze een uurtje gereden hebben mag die er de hele dag niet meer, uit want hij is al zo moe..............!!!?
AngelTidore schreef:Tigra_ : Deze shet gaat niet alleen staan,, omdat er alleen maar een hekje tussen zit waar zelfs ook nog geen stroom op zit.
du ze kunnen gewoon aan elkaar snuffelen enz.
En natuurlijk de geiten, ook laten we dat shetje natuurlijk niet alleen maar in dat weitje staan en gaan we er ook mee wandelen, en lekker poetsen.
Ook vaak in het bijzijn van de 2 andere pony's.
Waarom kan jullie shet niet ook naar binnen dan voor de nacht? Op zich is het geen ramp aangezien ze over het hek contact kunnen hebben maar aangezien de mogelijkheid er is om m bij de andere 2 te zetten zou ik daar echt voor gaan
Zal toch wel iets te realiseren zijn dat de shet evt met de andere 2 mee naar binnen kan?