De aller veiligste die ik tot nu toe kan vinden! En geen 1000 euro
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en heb hem vanmirgen verkocht
.
Alou schreef:GPA is een goed merk, en daar betaal je voor. maar natuurlijk betaal je ook voor het logo.
Ik heb zelf een scooter helm van GPA en die was ook niet goedkoop.
Echter heeft mijn lieve pony er in gestaan met haar hoef. En was niets aan te zien! als je dat met een andere helm zou doen, zou er toch wel veel schade aan zijn.
Lielle schreef:
deze is het, maar dan helemaal bruin. En ze zijn echt waanzinnig mooi, dat verschil zie je maar al te goed.
Ik vind ze echt oerlelijk en ook die Samshield's.. Zou ik nog niet kopen als ze 100 euro waren. En ik draag best GPA's enzo, maar dan niet de versie van 800 euro. Vind ik gewoon onzin. Maar een ieder moet natuurlijk gewoon doen wat hij/zij wil! Char_elle schreef:Tja als je geld te veel hebt...
Nee mij zie je ook niet met een cap van 1000 euro rondlopen.
Maar vraag me wel af, zullen al die mensen dan met die cap in een doosje aan komen lopen op stal? Die gooi je niet zomaar ergens in een hoekje lijkt me!? Of hang je niet ergens aan een staldeur of leg je op de grond. Stel dat ie valt of er iemand op gaat staan. Pfoe zou er niet aan moeten denken!