Vienna2007 schreef:tjady schreef:Ik zit eerlijk gezegd ook een beetje met verbazing naar dit topic te kijken. Waarom zou je een trailer graag uitlenen. Ik leen mijn trailer nooit meer uit. Hard gespaard, jaren lang en uiteindelijk een nieuwe trailer gekocht.
Verbazing? Sinds wanneer moet je je verbazen over mensen die graag iets voor een ander doen?
Bizar.
Kopen ze maar zelf een trailer
Kost toch aardig wat geld, waar je hard voor moet werken. Dat houd ik ook liever in eigen handen.
In noodgevallen rijd ik ze wel waar ze naar toe moeten, doe ik ook wat voor ze. Maar uitlenen? Nee

.
, hoe ironisch). Nu zit ik er over te denken om dus een trailer aan te schaffen. Ik wordt érg nerveus van het feit dat een ander de noodtrailer zou beheren, ik ben nogal een controlfreak dus hou graag dit soort dingen in eigen hand. Daarbij, ik heb een trekkend voertuig, twee paarden én mij E dus ik zou wel wat vaker op pad willen. Het is dan veel makkelijker als de trailer van mij zou zijn.
. Áls die trialer eenmaal op stal staat, is het moeilijk nee zeggen en een borg vragen aan vriendinnen vind ik ook moeilijk...
. De stalbaas zal hem niet zo maar gebruiken, die heeft genoeg materieel (alleen geen trailer) om te doen wat hij wil doen.