Jazeker!! en het goeie nieuws, de shetlanders zijn ook nog heel
paardebloemp
Geplaatst: 03-10-11 14:38
Ik hoop dat de mensen die van het paard of karretje zijn gevallen ook nog heel zijn..
Ik heb het heel erg leuk gehad! Mooie omgeving en in het bos was het nog redelijk koel. Het zag er erg leuk uit vond ik, iedereen in het roze en veel paarden ook.
Die jongens waren nog heel. De hond op het karretje sprong bij de pony op de kont. Die aan de kletter en jongetje van de kar en de ander van zijn pony. Helaas zijn er nog 2 meiden afgevallen waarvan de paarden meegingen rennen. Alles en iedereen zonder botbreuken aangekomen. Jongen van de kar had alleen wat schrammen.
Vond het jammer dat de linten niet wat minder zuinig opgehangen waren. In Wateren vond ik de markering duidelijker. Daarnaast kon er prima 1 in het bos zijn blijven hangen. Je meldde alleen dat je weg ging. Niet dat je weer terug was. Dat vond ik wel een minpunt. Verder was het wel prima geregeld.
Waren dat twee jongens, eentje met een soort sulky en een welshje ervoor en nog een andere pony erbij? Liep een soort stabij achtige hond namelijk richting mijn ponys en die bleef maar blaffen en hapte naar de achterbenen van de zwarte van mij. vonden die van mij ook minder en had het idee dat die bij hun hoorde of was dat niet zo???
leentje hadden jullie dan 2 karretjes met een shetlander er voor? Toen wij bijna terug waren zagen we 2 shetten+kar in de bosjes staan (redelijk aan het begin vd route)
leentje1975
Geplaatst: 04-10-11 11:23
Ik ben gestart met een zwarte shet en een vosje erachter. Maar na een paar km heb ik ze omgeruild omdat de zwarte het niet aankon. De paden waren behoorlijk zwaar. Maar niet met twee karretjes...