momo_lover schreef:Ik zou denk ik woest zijn. Prima in een groep introduceren maar dan wel op de juiste manier. eerst ernaast en dan na een paar dagen er bij in prima.
Maar zomaar erbij zetten nee. Ik wil zien wat er gebeurt en als het fout gaat dan zijn mijn paarden snel weg door een hek dat ik openzet (we hebben een eigen weide en wel eens wisseling) als het te erg wordt. Dan springen we er ook tussen met een zweep even uit elkaar halen en de volgende dag weer proberen.
En wie zegt dat de staleigenaar ze niet op een goede manier heeft geintroduceerd?
Overigens: als je ze een dag aan elkaar laat wennen en daarna rustig bij elkaar doet dan zullen ze elkaar niet doodslaan. Mochten er dan een paar klappen vallen dan is het juist dom om ertussen te springen, dan krijgen ze nog de kans niet om te laten zien wie de baas is en de volgende dag zullen al die klappen opnieuw moeten vallen.
Daarnaast is ertussen springen behoorlijk dom.
Maar snap ook wel dat hun balen van een rekening van 165 euro om een stom knipje... Laat ik t verder maar niet over de bijzondere gang van zaken op stal hebben haha kan een boek schrijven
).
Het hoeft maar 1x mis te gaan, kan ook als je er bij bent, kan ook met je eigen toestemming, maar dan nog...