Wie nog meer retourzending naar Horze gedaan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hedwig1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 11:33

Ik heb ook slechte ervaringen met Horze. Mijn pakketje werd gewoon helemaal niet aan huis bezorgd, het bleek rechtstreeks naar een depot te zijn gegaan en daar moest ik het maar ophalen. Ik al die moeite gedaan, twee weken later, nog net op tijd voor Sinterklaas, heb ik de spullen in huis. Helaas blijken de producten te klein en is retourneren niet eens gratis.

Hutcherson

Re: Wie nog meer retourzending naar Horze gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 11:42

Gewoon even bellen of mailen naar Horze. Als je koopt op afstand (via het internet) heb je verplicht 14 dagen bedenktijd. Want je koopt op afstand. Mocht je het product niet willen hebben, zijn ze verplicht je het volledige aankoop bedrag terug te geven plus de kosten die je moet maken voor het retour sturen.

Zie hier de quote van webwinkelrecht.nl
'Terugbetalen, ook van verzendkosten
Wanneer de klant zich beroept op het recht van retour, heeft hij recht op volledige terugbetaling van het aankoopbedrag. Dit moet gewoon in geld, u mag dus geen cadeaubon of iets dergelijks geven. Heeft de klant met een cadeaubon betaald, dan mag u wel in die vorm terugbetalen. En onder “volledige” terugbetaling vallen ook de bezorgkosten, administratiekosten en dergelijke die de klant bij de bestelling heeft betaald. Wel mag u de klant zelf laten opdraaien voor de directe kosten van het terugzenden. Hij moet dus zelf de postzegels betalen die op het retourpakket geplakt moeten worden. U moet wel een inschatting geven van die kosten, tenzij het met de gewone post retour kan. Maar elke andere kosten of vergoeding die u in rekening wilt brengen bij zo’n retour is simpelweg verboden. Ook administratiekosten voor het afhandelen van de retour mogen niet.'

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 11:44

hedwig1 schreef:
Ik heb ook slechte ervaringen met Horze. Mijn pakketje werd gewoon helemaal niet aan huis bezorgd, het bleek rechtstreeks naar een depot te zijn gegaan en daar moest ik het maar ophalen. Ik al die moeite gedaan, twee weken later, nog net op tijd voor Sinterklaas, heb ik de spullen in huis. Helaas blijken de producten te klein en is retourneren niet eens gratis.

Dit heeft maar gedeeltelijk met horze te maken (de verzender die ze gekozen hebben). Neem aan dat het dpd is en die hebben echt een slechte service. Zelf vind ik horze fijne producten hebben en acties maar ik bestel liever niet bij hun omdat ze via dpd verzenden.
Bij mij 1x aangeboden en niet thuis en wordt ook niet bij buren geprobeerd maar meteen bij een bedrijf met slechte openingstijden gebracht om daar op te halen.

TCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 11:46

Wat vervelend zeg!!
Ik heb wel positieve ervaring met retour zenden bij horze. Kreeg mijn geld netjes terug binnen t aangegeven termijn!

hedwig1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 10:43

Heb nog even op de site gekeken: zie dat ze slechte recensies gewoon niet plaatsen! Ik had een slechte beoordeling gegeven bij mijn bestelling en deze is niet geplaatst. Heel toevallig zijn ook alle beoordelingen 4 sterren of meer. Wat nep zeg.

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 22:29