Sporen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

femke85

Re: Sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 14:52

ik vind het ook een heel normale vraag van ts, laten we eerlijk wezen, als je je tenen naar binnen kan houden en je hakken goed uitdrukt naar beneden, dan raak je je pony niet eens, wij kunnen vanaf hier niet zien of TS dat goed doet, en dus op een correcte manier haar sporen kan gebruiken, en als ze les krijgt vand e eigenaar van de verzorgpony top dan kan zij het mooi in de gaten houden!

mientjemies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:27

xxDressage schreef:
Heb net even dit Topic doorgelezen, Jammer dat er zo vervelend gereageerd werd op deze normale vraag van de TS! Verder wil ik nog even op de vraag ingaan van Mientjemies: Als je, je paard niet goed de hoeken inkrijgt, Maak je buitenteugel dan strakker en drijf aan met je binnenbeen, Als je paard niet reageerd geef dan een klein Schopje waarnaar je na dat Schopje meteen aandrukt met je hele been. Oefen dit een paar keer en ze zult dan zeker verschil zien. Als je het ook wel echt meent.

bedankt !
ga ik zeker wat mee doen, vind het altijd leuk om wat te doen met een tip. je hoort nog hoe het afloopt. groetjes michelle