ervaringen met het hit air vest?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllaRose

Re: ervaringen met het hit air vest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:58

@Amrah; ja hoor, ik heb de vest ook aan als ik met een dressuurzadel rijd en je hebt daar helemaal geen last van. Is gewoon zoals een bodywarmer, zit nergens in de weg.
Met een bodyprotector heb ik nooit gereden maar dat lijkt mij alleszinds veel minder comfortabel als je een zadel met diepe zit hebt.

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 10:30

Afhankelijk van he type zadel gezien de diepe zit en natuurlijk of je bp wel goed past en het model ging het soms of niet :)

Suzannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 15:48

Zazu vroeg het al op de eerste pagina van dit topic; echter aangezien op haar vraag nog geen reactie was gegeven, zou ik graag willen vragen aan jullie:

Wie heeft er ervaring met het airvest van het merk Bodyprotector-Air? Dit vest is 299 euro.
http://www.bodyprotector-air.nl/index.html

Gizsmootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 17:04

Suzannah schreef:
Zazu vroeg het al op de eerste pagina van dit topic; echter aangezien op haar vraag nog geen reactie was gegeven, zou ik graag willen vragen aan jullie:

Wie heeft er ervaring met het airvest van het merk Bodyprotector-Air? Dit vest is 299 euro.
http://www.bodyprotector-air.nl/index.html

Ik had hier op gereageerd ;)
Vorige week heb ik de Bodyprotector Air in "actie" gezien. Dit systeem werkt perfect, tijdens de val blaast de bodyprotector zich in een handomdraai op en ben je beschermd, het vest blijft ook opgeblazen nadien.

Suzannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 21:09

@Gizsmootje: sorry! Heb jouw reactie over het hoofd gezien. :-) Bedankt voor je reactie!

Gizsmootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 23:54

Suzannah schreef:
@Gizsmootje: sorry! Heb jouw reactie over het hoofd gezien. :-) Bedankt voor je reactie!

Graag gedaan hoor ;)