Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VValar schreef:Ik vind rond de 25 euro een hele normale prijs dan. Heb je ook je ORUN diploma?
Ik betaal voor instructie, afhankelijk van wat ze zelf rijden (LT of GP) tussen de 25 en 50 euro.
Van een O jurylid krijg ik les en betaal per half uur 65 euro en uur 100 euro.
CharleyT schreef:Wat me opvalt hier is het verkeerde gebruik van de kreet: ik heb orun gedaan, en dan komt er achter, alleen 1e of 2e fase. Dan ben je toch alleen maar aan de opleiding begonnen en hebt 1 of 2 cursusjaren gedaan, maar geen eindiploma. Eigenlijk zoiets als: ja, havo gedaan, alleen eerste of tweede klas. Of, ja ik heb universiteit gedaan, alleen eerste jaar.
Volgens mij moet het zijn : ik heb 1/2 jaar gevolgd, maar niet afgemaakt/eindexamen gedaan.
CharleyT schreef:Wat me opvalt hier is het verkeerde gebruik van de kreet: ik heb orun gedaan, en dan komt er achter, alleen 1e of 2e fase. Dan ben je toch alleen maar aan de opleiding begonnen en hebt 1 of 2 cursusjaren gedaan, maar geen eindiploma. Eigenlijk zoiets als: ja, havo gedaan, alleen eerste of tweede klas. Of, ja ik heb universiteit gedaan, alleen eerste jaar.
Volgens mij moet het zijn : ik heb 1/2 jaar gevolgd, maar niet afgemaakt/eindexamen gedaan.
MargrietJonk schreef:Verder vind ik t persoonlijk belangrijker dat je instructeur(ice) wel de lesstof goed over kan brengen i.p.v dat ze alleen maar hoog gereden heb en er niks van bakt qua educatie en overbrengen van de stof.