Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Als paardlief het gewoon super leuk vind, en het graag doet! Hij is indd niet meer de jongste, dus daar wel rekening houden. xxDressage schreef:Als je niet te Moeilijke dingen doet of te lang rijd lijkt het geen Probleem te zijn denk ik. Maar zelf zet ik zo'n beetsje toch liever op Pensioen.
princesissi schreef:Ik zou niet elke dag meer gaan rijden. Lekker van zijn oude dag laten genieten.
Maar als het paardje het nog leuk vind om gereden te worden, zou ik lekker 1 of 2 x in de week
lekker rustig buiten stappen. En lekker rustig aan doen.
Waratje schreef:princesissi schreef:Ik zou niet elke dag meer gaan rijden. Lekker van zijn oude dag laten genieten.
Maar als het paardje het nog leuk vind om gereden te worden, zou ik lekker 1 of 2 x in de week
lekker rustig buiten stappen. En lekker rustig aan doen.
Nou, daar hoef ik bij mijn 24-jarige niet mee aan te komen, hoor. Best leuk een keer een stapritje, maar de keer daarop graag weer even serieus met flinke draf en bij voorkeur rengalop. Ik rij haar nu niet meer of minder dan dat ik al jaren doe en wat haar betreft mag het best een beetje meer