Scheelt denk ik wel dat TS zegt geen winst te willen halen uit het ponykamp, dus dat overlapt dan wel in meer of mindere maten de kosten van de accomodatie.
*Edit: Oh, ts had al met een zelfde soort post gereageerd..
ik ben 3 keer achter elkaar op een kamp geweest met mijn eigen manege waar ik al jaren reed met alleen maar vrienden van mij, we gingen dan 5 dagen (maandag t'm vrijdag) ergens heen met alle manegepaarden (hebben zelf geen slaapacomodatie op de manege) en een aantal eigen paarden waaronder ik had mijn eigen paard mee!
fulltime weidegang hadden we, we reden alleen maar buiten, konden wel springen etc maar hadden we geen zin in, wilde alleen buiten rijden. ook bbq spooktocht etc etc beetje wat jij ook zegt. en dat kostte in totaal 390 euro, en daar is verlies op gemaakt. Ik vond/vind het veel geld, maar als je bedenkt dat het naar mijn mening de gezelligste ponykampen zijn die er bestaan wilde we het wel betalen. Verder zou ik dus zeggen rond de 350 euro, maar als het iets meer is zou ik mijn kind er ook op kunnen sturen als deze het heel erg graag wilt!