Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Daarbij is het echt een leuke vrouw, gaat heel leuk met mijn paard om (ik ben degene die streng is zeg maar) en vind Moon haar óók nog eens leuk. Daarbij is Moon echt wel eentje van het braafste soort die je tegen kan komen als paardzijnde. Daarbij is het een westerngereden pony, dus het wereldje van B/L/M/et gbaat niet op
! Maargoed, daar gaat het verder niet om.Yv_ schreef:Zij wil meer naar buiten, oftewel: het risico op dingen die kunnen gebeuren met mijn paard gaat drastisch omhoog. Ik ken bijv. 2 mensen IRL die beiden hun paard hebben moeten laten afmaken tijdens een stapritje op het strand, omdat er een hobbeltje zand "verkeerd" lag. Dus het geval van "er gebeurt nooit wat", geloof ik niet. En daar ligt nou net het probleem: die hoge, onvoorziene kosten kan ik gewoon niet betalen. In zo'n geval zit je in honderden, zoniet duizenden euro's. Tuurlijk heb ik een potje voor een gevalletje zoals koliek, een wond of wat dan ook, maar niet voor zulke hoge bedragen.
.
.