rijllaarzen: kan het of kan het niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:01

Wie het breed heeft, laat het breed hangen. Iemand die tevreden is over personeel kan dat laten merken door dure cadeaux te geven, daar hoef je niks bij te denken.

Ik weet ook niet of de jongedame het vertelde om mensen jaloers te maken of simpelweg om te laten weten hoe erg ze gewaardeerd wordt door haar baas! Ergens vind ik het zelf een zeer positief teken als je baas cadeaux geeft.
Overigens heeft het meestal te maken met belastingvermindering voor het bedrijf.

En het antwoord is al gegeven, het kan. Dit heeft vooral te maken met naamsbekendheid en de kwaliteit van het leder en of het op maat gemaakt is etc. Italiaanse producten zijn over het algemeen zeer precies afgewerkt maatwerk en exclusiever en dus duurder.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:51

Ik weet het!
Het zijn diamanten laarzen met springveren en automatische luchtverfrissers!

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 18:59

Je zou maar laarzen van 1000 euro krijgen, en die na 'n aantal weken al versleten/kapot zijn }:0 maar zo'n aanbod zou ik eerlijk gezegt ook niet afslaan :Y)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 19:50

MaTuMi schreef:
Ik weet het!

:j

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 20:09

lisaislisa schreef:
MaTuMi schreef:
Ik weet het!

:j

Jaa!! di is een goeie :D

Ersina schreef:
Ik weet ook niet of de jongedame het vertelde om mensen jaloers te maken of simpelweg om te laten weten hoe erg ze gewaardeerd wordt door haar baas!

Nja zelf haar schoonmoeder is het me komen zeggen, dus ik weet het niet :p

s0173957

Re: rijllaarzen: kan het of kan het niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:10

Mijn laatste waren €815 en daar was niks speciaals aan...

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:18

s0173957 schreef:
Mijn laatste waren €815 en daar was niks speciaals aan...

en dan koop je die?? :o

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 20:20

Wat een gezeur hier in het topic.

Komt best vaker voor dat werkgevers hun werknemers iets kado doen. Is voor de werkgever namelijk aftrekbaar als relatiegeschenk en is het niet als ze gewoon geld geven.
Toch hartstikke leuk voor deze meid dat ze zulke laarzen krijgt? Misschien worden ze wel op maat gemaakt, dat kost ook veel geld. En ik ken ook mensen die maatwerk rijlaarzen hebben van 1500 euro, dus het bestaat heus.

Er zijn ook mensen met een horloge van 5000 euro om de pols...als relatiegeschenkje of zo.... kom op zeg...

Mijn man kreeg van zijn vorige werkgever ook wel eens iets: de ene keer een nieuwe stofzuiger...maar ook een keer toen het bedrijf een bijzondere gelegenheid had een duur maatwerk kostuum van Oger (met 2 overhemden, ondergoed, stropdas en sokken). Dat kostte de baas zeker een paar duizend euro... Zo gaan die dingen soms...

Ik snap niet dat er gespeculeerd wordt dat ze er wellicht bepaalde "dingen" voor moet doen...of dat dit opschepperij zou zijn. Waarom zou ze...het meisje is waarschijnlijk gewoon heel blij en misschien trots omdat ze zoiets kado krijgt.
In Nederland zijn we altijd zo van het knieperige en achterdochtige als het om zulke dingen gaat....dat vind ik zo'n naar trekje!