Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yipee schreef:Ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd, maar het lijkt mij niet fijn. Je hebt toch wat minder in de gaten wat er gebeurd in je omgeving.
Laaavo schreef:Liekekeira schreef:Ik heb ooit op een manege gezien dat er mensen onder het rijden met hun mobiel bezig waren (!) als je pony dan schrikt...
Ja, als je aan het rijden ben heb je toch geen zin meer om te bellen??
Ik ben ook vaak zat op mijn pony aan het smsen tijdens het stappen.. Als hij schrikt lig ik er niet gelijk naast hoor, (hij is ook redelijk bomproof
)daarbij ken ik hem door en door en is hij ook nog eens heel makkelijk met de meeste dingen.. Op andere paarden zou ik het niet doen 
mieske schreef:Ik ben ook vaak zat op mijn pony aan het smsen tijdens het stappen.. Als hij schrikt lig ik er niet gelijk naast hoor, (hij is ook redelijk bomproof
)daarbij ken ik hem door en door en is hij ook nog eens heel makkelijk met de meeste dingen.. Op andere paarden zou ik het niet doen
Ook rijd ik de laatste tijd met muziek op, heb dan wel 1 oortje in en de andere oor vrij..

Ookal merkt hij er weinig van maar toch, ik geniet samen met mijn paard. Als je met een vriend of vriendin gaat hardlopen/fietsen lijkt het me ook niet gezellig als de een muziek in heeft.