Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manex schreef:Volgens mij is er bij TS niks aan de hand en zit die gewoon te rellen. Is toch raar dat er wel wordt ingelogd maar niet gereageerd als je zoveel reacties hebt?
Of zou het feit dat de stalhouder hier nogal in het gelijk wordt gesteld de TS afschrikken? Dat ze niet de reactie krijgt waarop ze had gehoopt?

Curly85 schreef:Ik heb onlangs gesprek gehad hierover met iemand van gerechtsdeurwaarders. Wanneer de schulden dusdanig hoog zijn (en dan hebben we het niet over 200 euro) dan mag een paard in beslag worden genomen incl spullen. Wanneer er dan nog steeds niet betaald wordt dat mag hij ook verkocht worden hoe hard het ook klinkt. Je hebt dan geen poot op te staan. Uiteraard wel via de juridische weg.
Een stal kan natuurlijk je paard 'gijzelen' wanneer er schulden zijn. Politie bellen kan tijdelijke oplossing zijn maar als dan de juridische weg wordt ingezet (wat ook nog meer kost) eindig je op dezelfde manier.
Maar goed TS komt niet heel betrouwbaar over sinds ze er niet meer op terugkomt.......
wildheart schreef:Wegens grote schulden in het verleden heeft de stal waar ik stond besloten dat ik niet meer bij mijn paard mag komen, zo zijn ook mijn spullen etc. afgepakt.
Er zit een slot op de deur, en ze willen hem verkopen.
Nu kan ik alles wel terug betalen, maar luisteren kunnen ze blijkbaar niet.
Ik heb daar dan ook wel altijd al gezeik gehad, maar mijn vraag is dus , wat zijn mijn opties? Zijn papieren en paspoort liggen gewoon bij mij thuis.
wilmatj schreef:hallom
ga met de auto en trailer naar je paard. neem geld wat je hun schuldig bent mee en geef het en neem je paard mee.
bel politie wat hun erop zeggen,
mensen lees even:
haar vorige topic was ook een aanstel topic. daar kun je in lezen dat ze op hyves gewoon zat en dat er niks aan de hand was.