is dat niet de wijdte maat maloez? anders ben je standaard...sorry
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
knollentuin schreef:ik heb idd ook verlengde zweetbladen op mn zadels![]()
is dat niet de wijdte maat maloez? anders ben je standaard...sorry
Maar ik zei dit ook;Marloez schreef:Ikzelf heb ook vaak problemen met mijn benen, maar dat komt vooral omdat ik 1.76 ben en een poownie heb van 1.40.Op m'n huidige Wintecje zit ik dan ook niet echt stevig.
knollentuin schreef:ik heb er ook last van ,en de laarzenindustrie heeft volgens mij het idee dat je met lange benen automatisch dunne benen hebt en als je hollandse kuiten hebt dat je ook korte pootjes moet hebben ...ik val dus altijd in maatwerk..
welke kuitlengte hebben jullie van laarzen, ik kom op 53 cm...
Ik heb iig niet heel slanke kuiten.
knollentuin schreef:ik heb kuitmaat 40 nodig ,en in de rijlaarzen kom ik met mn maat 39 voet meermalen uit in kuitlengte 46-47 als ik bijbehorende kuitmaat pak,dat staat zo triest die 6 cm tekort...zo van we willen wel maar t lukte net niet![]()
Ik heb schoenmaat 42 en heb iets van 47-48 cm kuitlengte.

).
), was het meer een tent met te korte mouwen
)
Bella123 schreef:Ik meld mij ook! 1,86 en zo'n 70 kilo. Broeken zijn een ramp want in verhouding zijn mijn benen ook nog eens veel langer dan mijn bovenlijf. Laarzen laten maken en kuithoogte 54 cm... Breedte weet ik niet uit mijn hoofd maar die hoogte heb ik onthouden omdat hij zei nog nooit zulke lange laarzen te hebben gemaakt![]()
Ik koop altijd Eurostar Klarissa rijbroeken (met leren zitvlak, anders schuif ik zo) in lengtemaat, die zitten aardig maar heb nog nooit gehad dat ze mooi tot m'n enkel vielen. Zou ook wel eens zo'n leuke en niet zo duren broek van HH willen kopen maar die vallen echt tot net onder m'n knie ofzo...
.