EJ Barato Barland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllaRose

Re: EJ Barato Barland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:53

Ik heb deze laarzen nu een half jaar en ben er nog steeds even blij mee.
Ze passen perfect en ondanks intensief gebruik zien ze er nog steeds goed uit.
Wel ben ik blij dat ik ze niet via de website heb besteld zoals ik eerst van plan was, want ben met een heel andere maat thuis gekomen dan ik in gedachte had. :)
Voor mensen met kortere benen lijken ze me ook niet zo heel geschikt omdat ze wel vrij hoog komen.

myro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:09

Ik ben erg blij dat ik aan jullie reacties zie dat ze heel hoog en smal zijn :)
perfect voor mij, aangezien ik een smalle kuit heb en ze vrij hoog moeten zijn!
Ik ga morgen heen, in de hoop dat ze er zijn , dat ze passen en lekker zitten

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 12:12

ik heb deze laarzen nu bijna 2 maanden, maar daar waar de laars inbuigt daar achter je tenen zijn bij mij een paar scheurtjes gaan zitten, heeft iemand hier ook last van? de scheurtjes worden volgens mij niet veel erger maar ik vind het wel jammer.

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 12:20

Een vriendin van mij ^
Als je teruggaat krijg je nieuwe

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:48

xSimonee schreef:
Een vriendin van mij ^
Als je teruggaat krijg je nieuwe

haha ik heb die via internet besteld, maar ik heb ze net ingelopen dus ik denk dat ik ze gewoon hou..
hopelijk wordt t niet veel erger

myro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:31

Ben vandaag geweest en ben erg teleurgesteld, de maten die ze hadden opgegeven klopten totaal niet, ze zijn niet hoog!
Ook vond ik ze er wel nepper uitzien dan op de foto. Deze laarzen zijn het dus NIET geworden

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 14:07

@ptatt Bij mij zitten er enkele plooitjes in maar nog geen echte scheurtjes en ik heb de laarzen nu toch al een goed half jaar.
Ik probeer er wel niet te veel mee rond te lopen, want ik wil niet dat er scheurtjes ontstaan.

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 18:07

EllaRose schreef:
@ptatt Bij mij zitten er enkele plooitjes in maar nog geen echte scheurtjes en ik heb de laarzen nu toch al een goed half jaar.
Ik probeer er wel niet te veel mee rond te lopen, want ik wil niet dat er scheurtjes ontstaan.

Wat bedoel je met plooitjes? Bij mij zitten er wel kleine scheurtjes maar niet echt grote scheuren ofzo.
Ik probeer er ook zo weinig mogelijk op te lopen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:51

Wie heeft er bij deze laarzen er ook last van dat ze boven de knieholtes uitkomen?
Heb ze gepast, omdat ik ooit zulke gelijke laarzen had gehad, maar helaas zijn het geen kopie ervan! :(

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 17:57

stralina heeft ze ook ze rijd bij mij en ze heeft ze nu enkele maanden doet ze elke keer netjes in een laarzen tas en rijd ongeveer 4 keer per week 2 uurtjes en ze zijn al helemaal ingescheurd en kapot, wij gaan ermee terug! verder een goede laars maar hij mag niet na 3 maanden al stuk zijn is mijn idee en het zijn scheuren van 3 cm lang

kimmekuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 18:04

ik heb ze nu een maand en ze zitten met rijden heerlijk, maar 100m lopen is te veel. haha. ze vallen vrij hoog btw wat voor mij een uitkomst was maar.... voor andere misschien wat minder

EllaRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-12 20:17

@ptatt Je ziet waar het 'kunstleder' plooit tijdens het stappen maar het zijn nog net geen scheurtjes. Hopelijk blijft het nog een tijdje zo..

@nuvel Dan heb je echt wel pech gehad denk ik. Ik heb de laarzen nu een half jaar en ze worden best wel intensief gebruikt. In de zomermaanden reed ik er 5-6 keer per week mee en ze zien er nog steeds goed uit. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:08

Ik heb ze nu zo'n 1,5 jaar en ben er heel blij mee! Ze zijn voor mij ook eigenlijk te hoog maar met een hakje en van die comfortzooltjes lopen en zitten ze heerlijk. Geen gedoe met lederonderhoud en viezigheid kan er zo met een natte doek af.
Uiteraard zullen ze niet jarenlang meegaan maar daar is de prijs dan ook naar:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 19:56

heb je foto van zo'n hakje?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:33

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:20

Ik heb niet die laarzen, maar wel andere laarzen van de ej, Geen problemen gehad met inlopen, soepel leer en mooie prijs +:)+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:21

Oh, en welke zijn dat dan? Heb je er een linkje van toevallig?

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:22

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:34

Vind ht erg jammer dat de Barato Barland te hoog zijn voor me! :(
Met passen waren het erg fijne laarzen, precies de zelfde laarzen dan die ik gehad heb van Eurostar Saxon Equileather! Morgen maar weer verder gaan kijken voor laarzen haha!
;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:40

xx_Lyzet schreef:
Met passen waren het erg fijne laarzen, precies de zelfde laarzen dan die ik gehad heb van Eurostar Saxon Equileather! Morgen maar weer verder gaan kijken voor laarzen haha!
;)

Voor mij zijn ze eigenlijk ook te hoog, maar met een hakje en/of inlegzooltje zitten ze precies goed:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:48

Jolien87 schreef:
xx_Lyzet schreef:
;)

Voor mij zijn ze eigenlijk ook te hoog, maar met een hakje en/of inlegzooltje zitten ze precies goed:)

Maar komen ze dan niet alsnog te hoog bij je kuiten?
Hmm, zal morgen eens inderdaad passen met zo'n zooltje dan, misschien is het wel de juiste oplossing..
Rijd dat ook fijn ja?

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 14:51

MIjn vriendin heeft ze zijn zijn niet zo breed om je kuit maar wel heel mooi en blijven ook vrij lang mooi

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 15:07

xx_Lyzet schreef:
Maar komen ze dan niet alsnog te hoog bij je kuiten?
Hmm, zal morgen eens inderdaad passen met zo'n zooltje dan, misschien is het wel de juiste oplossing..
Rijd dat ook fijn ja?

Dat valt wel mee, bij mij sluiten ze precies goed aan dan en dan is de kuitmaat ook goed, omdat de laarzen nu met het breedste stuk om dde kuit zitten. Maar ik heb zowel een hakje als een inlegzooltje omdat mijn benen wel erg kort zijn, maar het staat helemaal niet raar en het rijdt/loopt voor mijn gevoel heel fijn omdat je nu een wat hoger hakje onder de laars hebt. Tijdens het rijden merk je hier nauwelijks wat van, maar met lopen geeft het zooltje wat extra comfort:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:16

Heb toch maar voor de limoges gekozen..... aangezien die toch fijner zit dan Barland...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:27

Iedereen heeft zo z'n voorkeur natuurlijk, veel plezier met je nieuwe laarzen:)