Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chaos schreef:•Thiel
•Buckman
•Van Fautras
•Ifor Williams
Allen hebben ze trailers waar paarden diagonaal op kunnen. Dus vast ook wel een tweepaards?
CK88 schreef:Ik kan geen trailers vinden die tweepaards zijn en waar ze schuin in kunnen? Wie heeft er een foto en prijsklasse?
_Hyperion_ schreef:Als je het doet, zou ik wel een lange stang bestellen die je er in kunt doen, ipv de twee korte en het tussenschot.
Dit houdt je trailer namelijk in het verband (zeker het soort trailers dat jij laat zien op de foto).
Als dat er niet in zit en er gaat 600 kilo tegen de zijwand hangen, kan ik me voorstellen dat je trailer uiteindelijk een beetje uit het lood raakt... en dat is ook zonde natuurlijk...
! Vanmiddag zijn we weer met de trailer weg geweest met de 2 ruinen daarin, wel gewoon met het tussenschot erin. We hebben hem aan de rechterkant gezet, wel wisten we dat er ontzettend veel bochten waren die zowel naar rechts als naar links gingen (maar je moet hem toch aan een kant zetten).. Maar toch ging de rit helemaal vlekkeloos
! Mijn paard vindt het gewoon makkelijker/fijner om aan de rechterkant te staan en dan is er niks aan de hand, het maakt niet uit welke kant we op gaan! Ik ben echt super happy!! Had nooit gedacht dat dit ooit goed zou komen
! Bedankt voor al jullie meningen/ervaringen etc