Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ZarcoTje schreef:Gaat me er niet zo om wat de jury ervan vind hoor, maar het is iets persoonlijks, ik vind lange benen gewoon netter staan en vervloek mij korte benen, ik zou gewoon willen dat ik langere benen had
Sodeletuut schreef:
Dit ben ik op mijn paardje van 1.55 ongeveer. Vind ik goed passen, ik voel me niet fijn op een groot paard. Jullie rijden allemaal van die reuzen!

)
ZarcoTje schreef:In nederland mag het wel, in belgië niet (tenzij die boven de 1m48 uitkomt)
@Ayasha : Ja idd als je er dikke ijzers onder zet mag je ermee starten, maar het is 'm ook dat een pony tussen de paarden veel strenger wordt gejureert
Ayasha schreef:ZarcoTje schreef:In nederland mag het wel, in belgië niet (tenzij die boven de 1m48 uitkomt)
@Ayasha : Ja idd als je er dikke ijzers onder zet mag je ermee starten, maar het is 'm ook dat een pony tussen de paarden veel strenger wordt gejureert
Nah onzin. Ik rij met eentje van 1.52m en die kan gewoon mee. 4cm zien ze echt niet op het blote oog en ze houden er geen meetlint naast. Als hij goed loopt krijg je punten. Dit zijn uitvluchten als "jamaar de jury houdt niet van friezen, haflingers, fjorden, ijslanders, tinkers en god mag weten welke rassen nog allemaal"