Citaat:Goh, er zijn toch meer mensen die het ECHT begrepen hebben..........
Citaat:eeeeuhm en wat bedoel je daar mee?
ik denk dat ze bedoelt dat ze het juist helemaal met je eens is dat je direct met jonge paarden (veulens) naar buiten moet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Ik neem dus ook juist geen ander paard mee. Ook niet met wandelen. Ik wil dat mijn paard alleen naar buiten kan en neem ze dus zo jong mogelijk al alleen mee.
Bouwen het langzaam wel uit. Vind vertrouwen, leren lopen en gezamenlijk dingen ondernemen in het begin veel belangrijker dan rondjes in zo'n bak draaien. En mijn ervaring is dus dat dat allemaal vanzelf wel komt, mocht je dat willen.
Het kostte tijd, maar ze liet zich tegen ieders verwachting in toch nog redelijk vlot zadelmak maken, maar we zijn ipv rijden toch eerst maar 'ns aan de hand op straat gaan wandelen, ik ben ook weer niet levensmoe. Maar HOERA, vorige week heb ik al voor het eerst zonder zadel onbekommerd los op haar rug over het (heel erg grote) erf rondgereden! Dus zelfs met dit monstertje kan ik nu op naar de eerste echte buitenrit