Hoe lang gaat een cap mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

friespaard12

Re: Hoe lang gaat een cap mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 06:49

zeeer lang
maar voor het mooie koop ik zo nu en dan een nieuwe cap maar dqaan is de andere eigenlijk nog niet aan vervnging toe

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 07:30

Vorig jaar had ik een fijne Troxel Sierra (duur ding). Ben er in de zomer afgestuiterd, óp mijn hoofd (bewusteloos) dus ja...cap half doormidden en dus een enkeltje prullenbak.
Dit jaar had ik een fijne Casco New Master, ook niet goedkoop. Stuiter er 4 weken geleden wéér af, wéér op mijn hoofd en cap met allemaal barsten erin dus wederom een enkeltje prullenbak. Als ik zo doorga, verbruik ik 1 cap per jaar....pfff

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 12:54

dems75 schreef:
Vorig jaar had ik een fijne Troxel Sierra (duur ding). Ben er in de zomer afgestuiterd, óp mijn hoofd (bewusteloos) dus ja...cap half doormidden en dus een enkeltje prullenbak.
Dit jaar had ik een fijne Casco New Master, ook niet goedkoop. Stuiter er 4 weken geleden wéér af, wéér op mijn hoofd en cap met allemaal barsten erin dus wederom een enkeltje prullenbak. Als ik zo doorga, verbruik ik 1 cap per jaar....pfff

Gelukkig kan je je cap vervangen, je hoofd niet.

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 13:03

tjady schreef:
Vandaag mijn cap laten nakijken. Ben ik niet veel wijzer van geworden. Ze drukte een paar keer er op en zei: ja ik hoor wel een kraakje. Ik vroeg wat dat betekende en kreeg geen duidelijk antwoord. Ze haalde de binnenvoering opzij en vertelde dat ze niet veel kon zien.
Als er een haarscheur in zit, dan kan hij bij een volgende keer, barsten. Ik vroeg hoe kan ik daar achter komen. Dat wist ze ook niet. Ik vroeg is de cap nog veilig, wist ze niet en ze wist ook niet hoe ik er achter kon komen.
Ik heb nog even een paar nieuwe gepast, alleen kreeg ik gelijk weer hoofdpijn van het op en afzetten. Er lag een mooie cap in de uitverkoophoek met 25 % korting in mijn maat. Ik weet niet of dat verstandig is, niemand ziet wat er met die cap gebeurd , misschien is hij wel al een keer gevallen bij het passen.
Als je bij het rek een cap past, dan halen ze er eentje achter uit het magazijn voor je. Dan weet je "zeker" dat hij er niets mee is.
Ik denk toch maar dat ik een nieuwe ga kopen. Dit is de tweede keer dat ik gevallen ben met deze cap en dat mijn hoofd de grond raakte. Ik heb hem daarnaast ook al een keer laten vallen.
Wat zouden jullie doen een nieuwe en dan helemaal nieuw of die afgeprijste?

Ik kocht een nieuwe ik denk bij een groothandel of zo, maar wel eentje die lekker zit en mooi staat. :D