Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Leorah schreef:Ik zet ze keurig binnen voor een onweersbui aan. Ik ben zelf bang voor onweer en ik vind het ook te gevaarlijk om ze buiten te laten staan. Daarom wil ik mijn paarden ook sowieso niet 24/7 op het land hebben. Ze komen s nachts altijd onder dak (niet alleen ivm onweer hoor.. maar ook omdat je minder toezicht kunt houden als je s nachts slaapt)
PBA_ schreef:Wat ik altijd in mijn hoofd houd is dat als ze op stal staan en ze worden getroffen breekt er brand uit. Als er brand uitbreekt zijn ze niet te redden maar er is wel grote paniek en worden levend verbrand. Dat idee vind ik erger dan dat ze getroffen worden en in een klap dood zijn. De kans is klein maar het kan natuurlijk wel.
PBA_ schreef:Wat ik altijd in mijn hoofd houd is dat als ze op stal staan en ze worden getroffen breekt er brand uit. Als er brand uitbreekt zijn ze niet te redden maar er is wel grote paniek en worden levend verbrand. Dat idee vind ik erger dan dat ze getroffen worden en in een klap dood zijn. De kans is klein maar het kan natuurlijk wel.