Wat moet ik aan doen? Als ik ga paardrijden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 19:03

Hip en Handig: :)

Zomer:
-leuke rijbroek,met een poloshirtje ( hip!)
-leuke rijbroek met een bijpassend shirtje
-leuke rijbroek met een blousje
-neem een jackje mee

Herfst:
-neem een jas mee met afritsbare mouwen, of gewoon een fijne jas, mocht de zon doorkomen
-trek een leuk shirtje dat lekker zit aan
-als het waait, cap naar voren en een sjaal of koltrui aan

Winter:
-vriest het? Neem een dikke jas mee en doe een sjaal om, handschoenen met nopjes voor rijden en dikke handschoenen voor verzorgen, desnoods steek je ze in je zakken
-doe een jas aan waar je lekker in beweegt maar wel dik is
-muts onder cap opdoen

Lente:
-een langemouwen shirt of een vestje, neem een extra jas mee

Rijbroek:
-in de winter een dikke , in de zomer een dunne, en als het kan in de herfst rainlegs

Handschoenen:
-in de zomer dunne fijne met goed grip
-in de herfst en winter een paar van wol, en na het rijden snel warmere aandoen, je kunt tijdens rijden ook je handen warmen onder het dekje of bij de manen

Jas/vest
-altijd eentje waar je fijn in kan bewegen

Oja... Let op! Zwart trekt de zon aan ( dus als het heet is niet (veel) zwart aantrekken! )
En wit kaatst de zon dus is koeler in de zomer ;)

xxDressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:24

Ik denk dat je al wel genoeg Info. hebt, Maar toch wil ik je nog even zeggen dat Bijpassende Setten wonderen doet!

sannehelena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:36

Je hebt al erg veel info, maar ik wil ook even zeggen wat ik altijd aandoe! ;)
ik heb een bruine rijbroek, ik doe in de zomer/lente meestal een kortemauw shirt aan, en in de winter/herfst een langemauw.
Soms heb ik in de winter/herfst een wat dikker lange mauw shirt, en soms wat dunner, ligt eraan hoe koud het is. In de zomer/lente neem ik altijd een vest mee, vooral voor na het rijden.

Dat doe ik aan! ik heb het meestal wel snel warm, want mijn pony is echt een deugniet, en moet nog veel leren! En heb eigenlijk altijd een body protector aan, en dat houd ook warmte vast... :P