maar ze zijn/gaan stuk, want het sticksel (ofzo) bij mn rits is los. dus rij nu met rijschoenen, of sportschoenen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
E_W schreef:bambietje schreef:schoenen (of dus laarzen en jodphurs) die hebben een hak en gladde zool dus die schieten niet verder dan daar.. uggs hebben dat niet.
ik zou maar veiligheidsbeugels kopen
Ik rij hier trouwens ook alleen mee op vertrouwd paard, op jonge paarden bijvoorbeeld laat ik m'n voeten maar afknellen.
En ja, m'n eigen paard kan ik vertrouwen maar blijft een paard en kan ik ook vanaf vallen, ja dat klopt, eigen schuld dan...
MaTuMi schreef:Hooi,
ik vroeg me af wat jullie handiger vinden
-chaps met lage laarsjes
-lage laarsjes
-hoge laarzen
zeg er ook even bij waarom je dat handig vindt, en wanneer.
Bedankt! Xx
E_W schreef:bambietje schreef:schoenen (of dus laarzen en jodphurs) die hebben een hak en gladde zool dus die schieten niet verder dan daar.. uggs hebben dat niet.
Ik rij hier trouwens ook alleen mee op vertrouwd paard, op jonge paarden bijvoorbeeld laat ik m'n voeten maar afknellen.
En ja, m'n eigen paard kan ik vertrouwen maar blijft een paard en kan ik ook vanaf vallen, ja dat klopt, eigen schuld dan...

Macs schreef:Ik rijd met jodphurs en chaps, ideaal in de zomer want dan hoef je alleen je chaps uit te doen. geen gedoe met extra schoenen meenemen etc.
shetjessweet, ik denk dat je daar anders over denkt als je eenmaal met leren hebt gereden!
dus mijn laarzen kunnen weer de schuur in