Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iris_10 schreef:Ik zie dat iedereen heel erg lovend is over de laklaarzen van Lipica, terwijl ik er juist slechte verhalen over heb gehoord. Ik heb gehoord dat het lak van deze Lipica laarzen snel scheurtjes vertoont.
Mijn rij-instructrice had zelf petrie laklaarzen en was hier enorm blij mee. Zij had mij als tip gegeven dat je voor gewone (dus niet-lak) laarzen naar de Lipica kan gaan, maar ga je voor laklaarzen is het beter om voor een duurder merk te gaan. Deze blijven namelijk veel langer mooi en heb je er dus veel langer plezier van!
Iris_10 schreef:Ik zie dat iedereen heel erg lovend is over de laklaarzen van Lipica, terwijl ik er juist slechte verhalen over heb gehoord. Ik heb gehoord dat het lak van deze Lipica laarzen snel scheurtjes vertoont.
Mijn rij-instructrice had zelf petrie laklaarzen en was hier enorm blij mee. Zij had mij als tip gegeven dat je voor gewone (dus niet-lak) laarzen naar de Lipica kan gaan, maar ga je voor laklaarzen is het beter om voor een duurder merk te gaan. Deze blijven namelijk veel langer mooi en heb je er dus veel langer plezier van!
listiglistje schreef:Iris_10 schreef:Ik zie dat iedereen heel erg lovend is over de laklaarzen van Lipica, terwijl ik er juist slechte verhalen over heb gehoord. Ik heb gehoord dat het lak van deze Lipica laarzen snel scheurtjes vertoont.
Van horen zeggen heb je niets aan, je kunt beter uit eigen ervaring spreken![]()
Mijn lakkers blijven juist mooier als mijn gewone leren laarzen, ook veel makkelijker in onderhoud
Bobelina schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar de laarzen !
Ik heb ze in de winkel gezien en vond ze erg mooi.
Zelf heb ik al meer dan 2 jaar de mondoni Field. Heb er iedere dag 3 paarden mee gereden en kon er ook rustig mee door de modder banjeren (daarna dan wel weer goed schoonmaken).
En nu begin je wel te zien dat ze hun beste tijd gehad hebben. Maar ze lopen nog steeds erg lekker !
Heb inmiddels alweer nieuwe gekocht. Weer mondoni's natuurlijk. Wil mijn petries dus ook echt niet meer aan.
Dus ben benieuwd wat de ervaringen zijn met de laklaars.
Fleurrr_ schreef:Ik vond deze site, weet niet of er wat op staat, http://www.paardrijlaarzenwinkel.nl
Ik zou goedkope standaard laarzen nemen, als je ze dan lak wilt spuit je er haarlak over
en dan als echt goede laarzen zou ik echt voor Petrie's gaan,
Heb ik ook, alleen als goedkopere standaard laarzen heb ik ariat chaps en jodhpurs.
Ik ken die mensen van Petrie ook en ben vaak genoeg bij hun in de fabriek geweest, vorige week donderdag nog en heb veel verschillende stukken leer gezien, ook lak en het is allemaal echt super kwaliteit hoor!
Veel succes met je zoektocht haha
X_Michelle_X schreef:Daisies schreef:Ik heb lak laarzen van Lipica, maar die ritsen zijn echt vreselijk van Lipica
zit jou rits aan de voorkant, achterkant, of aan de zijkant?
X_Michelle_X schreef:Daisies schreef:Ik heb lak laarzen van Lipica, maar die ritsen zijn echt vreselijk van Lipica
zit jou rits aan de voorkant, achterkant, of aan de zijkant?
Basic_ schreef:Volgens mij is het over het algemeen genomen zo dat als je de rits schuinvoor hebt de ritsen stuk gaa. Hoor het in mijn omgeving veel en heb er zelf ook last van met allebei mn laarzen en ik ga er echt voorzichtig mee om!
Ik zelf heb derby laklaarzen en ben er echt super blij mee!
Ik heb ze nu een jaar en zien er nog als nieuw uit! Super in onderhoud ook!
Kost wel wat, maar heb nog nooit zulke fijne laarzen gehad!