Wie kan mij helpen met de aanschaf van deze pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 22:59

Tja... Die goed ouwe handels tijd _O- Ik hoop dat hij het toch zsm voor je wil regelen, zodat jij lekker kan gaan genieten van jou nieuwe paardje. Hou je ons op de hoogte?

Veel succes!!!

_DP_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 23:00

Klopt, van het ICS krijg je idd overschrijvingspapier, deze moet je samen met het paspoort naar het stamboek sturen en dan wordt de naam van de eigenaar in het paspoort veranderd. Maar goed, je hebt het originele paspoort dan al wel in handen. Maar daar moet je idd wel een handtekening zetten, zowel oude als nieuwe eigenaar.

TS, valt persoonA niet op te sporen via internet??[/quote]

Helaas niet nee. Mensen hadden ook een prive-telefoonnummer. Stamboek had alleen adres. Staan ook niet in telefoonboeken, internet enz...

_DP_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 23:02

santie schreef:
Tja... Die goed ouwe handels tijd _O- Ik hoop dat hij het toch zsm voor je wil regelen, zodat jij lekker kan gaan genieten van jou nieuwe paardje. Hou je ons op de hoogte?

Veel succes!!!

Ja ik hoop het ook. En met dit prachtige weer ben ik vaker int bos met de betreffende pony en dan denk ik: hoeveel mooier was het als je écht van mij was, hihi. Ik ga hier zeker updates plaatsen :D

Bedankt allemaal!

santie

Re: Wie kan mij helpen met de aanschaf van deze pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 23:20

Ik hoop dat het snel voor elkaar komt en je de pony snel de jouwe kan noemen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 01:20

Bij het NNFPS zie ik in de Forester (stamboekblad) regelmatig aanvragen voor duplicaat paspoorten gepubliceerd staan, leden kunnen eventueel bezwaar aantekenen.

Kun je niet contact opnemen met het PVE?

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 09:24

_DP_ schreef:
Helaas niet nee. Mensen hadden ook een prive-telefoonnummer. Stamboek had alleen adres. Staan ook niet in telefoonboeken, internet enz...

Als je het adres hebt, dan zou ik gewoon een nette brief schrijven en vragen of ze je s.v.p. willen bellen/mailen om te kijken of het alsnog geregeld kan worden.

Kun je anders niet gewoon in hun naam een kopie aanvragen? Onderteken je i.o. (in opdracht) van hun.(Misschien een beejte valsheid in geschrifte.... :o tenzij je alsnog hun vindt en toestemming van hun krijgt