Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:43

Bij de hema hebben ze voorgevormde sport bhs en niet duur :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:44

Ja die vulling mis ik heel erg :')
Van Marilyn hem je trouwens zachte beugelbh's met brede banden... die zitten voor normaal paardrijden ook wel lekker, alleen net niet stevig genoeg.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:45

hipkippie schreef:
Bij de hema hebben ze voorgevormde sport bhs en niet duur :D

Ja dat zijn die light dingen... dan kan je net zo goed een marilyn kopen :D
Die heeft tenminste prettige brede schouderbanden.

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:47

wedgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:48

Ik draag een sport bh. En ook een hele stevige.
Maar ik heb grote borsten en dan nog schudden ze heen en weer.
Ik heb er geen pijn aan maar vind het geen mooi gezicht.
Als iemand nog een tip heb........ (behalve dan in zwachtelen)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:48

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:49

Jammer dat die zo'n beperkte maatlijn heeft. Ze gaan er automatisch vanuit dat mensen met een een grote cupmaat ook een grote omvang nodig hebben. 70 E/F ed is er helaas maar weinig...

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:50

Die uit de link van de hema hierboven heb ik ook, zit heerlijk. En ook al heet is het light, bij mij valt er tog niet zoveel op z'n plek te houden. Volgens mij als je naar een grotere hema gaat hebben ze daar best veel (light, medium en heavy) en met een dun laagje van dat spul er in. (tegen doorschijnen ;) )

daantjuhhh

Re: Met je kont in het zadel? DRAAG TOCH EEN SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:51

Nou met mijn mini tietjes heb ik echt geen sportBH nodig.
Echter heb ik wel stevige normale BH's aan.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:54

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:55

Ik draag altijd een sportbh te paard!
Ik stap misschien nog wel op zonder er eentje aan te hebben maar geen haar op m'n hoofd die denkt aan draven of galopperen.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:58

M_i_R schreef:
Jammer dat die zo'n beperkte maatlijn heeft. Ze gaan er automatisch vanuit dat mensen met een een grote cupmaat ook een grote omvang nodig hebben. 70 E/F ed is er helaas maar weinig...

Kijk eens op de website www.bravissimo.com. Ik heb daar een super fijne sport bh weg. Ze verkopen daar vanaf omvangsmaat 60 :)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:00

Heb wel een fijne hoor, is de shockabsorber en die hebben ze ook gewoon in kleine bovenmaten :)) Maar het viel me gewoon op dat grote ketens weinig aandacht besteden aan kleine(re) bovenmaten terwijl er in NL toch voldoende meiden en dames zijn met een grote(re) voorgevel en smalle bovenmaat...

Mienky_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:06

heb ook 2 shockabsorbers. t zijn erg goede bhs. prijs is idd minder! ben overigens gezegend met cup D

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:06

Suzanne_18 schreef:
Wat is er toch mis met het dragen van een sport-bh?? Ik zie zoveel amazone's voorbijkomen die het bestaan er schijnbaar niet van kennen... Zeeziek word ik ervan en krijg spontaan pijnlijke borsten als ik ernaar kijk. Ja, sexy zijn ze niet, maar wel van groot belang als je de inhoud op den duur toch enigsinds sexy wil houden :D . Zelfs als je wat minder rijkelijk bedeeld bent is het geen overbodige luxe. Dus voor de dames die zich aangesproken voelen: Wil je niet dat je tattoo van dat mooie roosje op je borst over een paar jaar een hang-geranium is? Doe jezelf een plezier en trek toch alsjeblieft zo'n onflatteuze sport-bh aan en bewaar je mooie lingerie voor andere momenten!! Het is alles behalve fraai als het hele boeltje fannatiek mee schud op het ritme van je paard zijn loopje.

Dit gebeurt er met je borsten als je geen sport-bh draagt: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index ... nderzoeken
Dit is waarom het toch niet onverstandig is er een te dragen: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index ... -sportbeha

Ik draag dus GEEN sportbh want ze zijn een RAMP..ze zitten niet lekker en het veroorzaakt nog meer schudden en druk het geheel LELIJK tegen mijn lijf wat ook pijn doet. Heb er diverse geprobeerd maar met een beetje borsten hebben sportBH;s geen zin (C/D) deze bieden namelijk geen steun. SportBH's hebben nu eenmaal de gewoonte alles TEGEN je lijf te drukken. Als je een beetje hangborsten hebt gaat zo'n Bh niet werken dioe doen eerder veel pijn. We zijn nu niet allemaal geboren met mooi ronde borsten maatje b/c.

Ik heb een goede stevige beugel BH die aan de zijkanten nouw sluiten schudden zal het altijd doen dat is niet te voorkomen. Maar bij mij is het minimaal en ik heb geen last en ziet er netjes uit.

Denk dat je eerder bedoelt bij de wat dikke mensen daar schud ALLES mee en dat is echt een irritant beeld en dat bonkt in het zadel zielig voor het paard. Als je toch al hangborsten hebt is het lastig een passende BH te vinden die dit tegenhoudt en ook nog lekker zit en geen pijn doet.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:09

M_i_R schreef:

Klopt probleem heb ik dus ook omvang moet ik 75 hebben en cub maat C soms D (hunkemuller D).
Bij alle sportBH is dat dus een ramp dus heb dat allang opgegeven hou dus nu een nette Bh apart voor paardrijden.

Scheelt ook weer met omkleden als ik erna wegga :D.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:21

ik draag een zeer goede gewone bh.
ik ben zo iemand van het moet goed zitten en niks mag tegen mijn litteken komen ( wat erg moeilijk is aangezien het van een hartoperatie is)
het ziet echt niet uit nee als je ze zo ziet.
ik heb bh's met een brede achterband en ze zijn erg stevig al ben ik al eeuwen opzoek naar de perfect zittende sportbh.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:47

@Prisca: Ik denk dat je dan gewoon 'jouw' bh nog niet gevonden hebt, want in dit topic zijn meerdere meiden (waaronder ikzelf) zei rond de 70 E/F zitten en wél een fijne sportBH hebben gevonden. het is weliswaar veeeel passen en de goedkopere BH's zitten vaak inderdaad niet lekker. Moet zeggen dat ik het zelf wel een fijn gevoel vind als alles strak tegen m'n lijf zit, kan het iig nergens anders heen!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:53

Ik heb een 75-80E, en het is idd een crime om een goede, passende sportbh te vinden die er geen punten van maakt. Ik ben blij dat ze stevig tegen mijn lichaam aan gedrukt worden, dan bewegen ze namelijk niet.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:56

M_i_R schreef:
@Prisca: Ik denk dat je dan gewoon 'jouw' bh nog niet gevonden hebt, want in dit topic zijn meerdere meiden (waaronder ikzelf) zei rond de 70 E/F zitten en wél een fijne sportBH hebben gevonden. het is weliswaar veeeel passen en de goedkopere BH's zitten vaak inderdaad niet lekker. Moet zeggen dat ik het zelf wel een fijn gevoel vind als alles strak tegen m'n lijf zit, kan het iig nergens anders heen!

nou dat wil ik dus niet.....wil er niet uitzien als een vent...en tja plaatje mag wel een beetje meetellen. Als ik die sportbh onder mijn wedstrijd jasje hebt ziet het er niet uit....lijk wel een vent BAH.

Als het bij mij plat drukt doet het pijn en die lelijke madonna puntjes wil ik ook niet.

Heb er genoeg gepast en niets zat beter als mijn dagelijkse bh en wat bewegen mag best zolang het niet storend is je mag best trots op je voorgevel zijn toch???.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:58

Leuk topic, maar ik rijd al meer dan 20 jaar zeer fanatiek en heb al meer dan 17 jaar geen BH's meer aan.
Heeeeeeel soms zo'n sport bh.
Maar heb mijn maatje C nog steeds redelijk op zijn plaats zitten, kinderen maken meer schade :Y)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:01

Prisca schreef:
nou dat wil ik dus niet.....wil er niet uitzien als een vent...en tja plaatje mag wel een beetje meetellen. Als ik die sportbh onder mijn wedstrijd jasje hebt ziet het er niet uit....lijk wel een vent BAH.

Als het bij mij plat drukt doet het pijn en die lelijke madonna puntjes wil ik ook niet.

Heb er genoeg gepast en niets zat beter als mijn dagelijkse bh en wat bewegen mag best zolang het niet storend is je mag best trots op je voorgevel zijn toch???.

Ik ben heel trots op mijn voorgevel... Maar dan wel op plekken waar dat handig is. Het 'wat' bewegen beschadigd het weefsel waardoor k over 10 jaar weinig meer heb om trots op te zijn.

mmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:02

Inderdaad, zag pas nog iemand op wedstrijd die duidelijk geen sportbeha droeg, het verstoort ook het plaatje vind ik.

Ik heb lang gezocht maar uiteindelijk van Marie-Jo een sportbeha met hoog impact level gevonden waar je geen raar model borsten van krijgt, die heerlijk luchtig is maar waar je ook bij een fris briesje niet gelijk de punten in hebt staan.
Wel rond de 75 euro maar ondanks zeer regelmatig wassen gaan ze erg goed mee!

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:04

eehhhhh Mag ik misschien zelf weten wat ik draag? En of ik hanggeraniums wil kweken?
Irriteer me echt aan de hoofdletters in de titel van dit topic

Vrijheid blijheid zou ik zeggen.... ( associatie: al willen mensen zónder bh rijden... kijk je maar even de andere kant op hoor, TS)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:07

M_i_R schreef:

Zelfs geen 75D, dat lijkt me nog best een gangbare maat.. Gelukkig paste een 75C wel :Y)