Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kendra schreef:Als je bedenkt dat dit veulen 10 maand oud is én hengst én trekpaard én de TS 13 jaar, dan is dit niet iets wat vanzelf goed komt. Jaarlingen zijn naarlingen en dit veulen heeft duidelijk niet de basis geleerd die hij wel moet kennen, en dan beperk ik dat maar tot braaf aan de hand meelopen en het normaal vinden dat een mens iets van je vraagt (komen, wachten, even stilstaan als je wordt gepoetst en voeten optillen).
Ik denk dat de TS even wat hulp nodig heeft, want als dit beest leert z'n gewicht in de strijd te gooien ben je bij voorbaat kansloos met zo'n Belg(je) en wordt het straks helemaal hopeloos. Als ie eenmaal braaf is zou ik er inderdaad niet te veel meer mee doen tot ie drie is, maar om het nu te laten gaan vind ik ook nog al risicovol....

olafgek schreef:laat de mensen nu nog maar eens zeggen dat een meisje van 14 geen belg aankan die ook nog eens een hengst is.
voor andere mensen geef ik de tip: als je in iets geloofd kan je het ook, zelfs als iedereen zegt dat het onmogelijk is.