Witte bandage's op concour. JA of Nee

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Redkin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:13

Ik gebruik er geen ....
Het is niet nodig, en je hebt iemand nodig om ze af te doen als je de ring in moet.

Lowara

Re: Witte bandage's op concour. JA of Nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:15

ik gebruik standaard bandages ( vaak grijs trouwens :+ )
helaas bestaan er nog zat juryleden die niet snappen dat je niet zwevend over het inrijterrein kunt inrijden, en dat de dikke witte sokken van mijn paarden helaas als een soort stofzuigers werken in het zand.
moet dus echt bandages om om de boel wit te houden tot de proeven :j

MelanieB

Re: Witte bandage's op concour. JA of Nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:21

Lowara, waarom dan geen 3 in 1? Bandages houden de sokken alsnog niet goed wit want veel sok komt eronderuit aan onderkant en dat word sowieso wel vies die puntjes. Tenzij ik in blub moet rijden maar dan gaan er 3 in 1 omhren

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:40

MelanieB schreef:
Lowara, waarom dan geen 3 in 1? Bandages houden de sokken alsnog niet goed wit want veel sok komt eronderuit aan onderkant en dat word sowieso wel vies die puntjes. Tenzij ik in blub moet rijden maar dan gaan er 3 in 1 omhren

ik klap de punten gewoon terug tijdens het rollen om de benen, en zo zit alles netjes in de bandage :j
en gebruik in principe verder toch geen peesbeschermers, dus de enige functie is schoonhouden.
en dan zijn bandages vaak goedkoper en meer nuttig omdat ik een setjes freak ben en alle kleuren van
de regenboog bezit :+