Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 07-05-11 10:19
Ik heb zwarte petrie anky,s en ik heb bruine petrie anky,s. EN ik heb nog een paar zwarte mountain sportive riders.
lovestein
Geplaatst: 07-05-11 10:22
Ik heb jobhpurs,met chaps. vind ik eigenlijk we heel fijn! ze zijn soepel alleen mijn chaps zijn van stof, ik wil nog graag van leeer.
superlise
Geplaatst: 07-05-11 10:24
Zwarte petrie hampshire's voor training Lipica libano doncaster, voor springen Lipica seahorse doncaster, voor dressuur Lipica kroko , rits schuinvoor, voor dressuur Petrie olympic voor wedstrijd dressuur
Vind ze allemaal wel fijn, maar vind de 2 bruine lipica's het fijnst om mee te springen.
Ik heb Lipica voor allround. Ik heb Tretorn voor in de Cross (SGW) ik heb Ariat Fieldboot voor de dressuur Ik heb Chaps (Italiaans merk *denk* )
En we hebben nog een heleboel paar laarzen die we niet meer gebruiken
Yannie
Geplaatst: 23-05-11 16:35
Ik heb een paar lederen laarzen, Van het "merk" Di Scarpa of iets dergelijks. Ik heb ze toenderijd voor 60 euro gekocht bij de Ooteman. Maar als ik ooit nog eens dressuur wedstrijden ga rijden dan wil ik zwarte petrie Anky's die vind ik onwijs mooi namelijk.
_helga_
Geplaatst: 23-05-11 16:42
ik heb de petrie dressage of excellent egt super fijne laarzen!
Ik heb donkerbruine lak laarzen met champagne kleurige swarofski's op de neus en de zijkant ze zijn van De niro en heb ze bij drunen besteld en laten maken
Darkness85
Geplaatst: 25-05-11 07:33
Zwarte Petrie Anky's. Ik reed er alleen wedstrijd mee omdat ik te lui was om ze iedere dag aan er uit te trekken en in de spanners en laarzentas te zetten. Ik rij nu geen wedstrijd meer. Dus ze staan al een jaar te verstoffen boven op zolder.
Maar het waren altijd erg fijne laarzen. Zaten erg lekker. En omdat de buitenkant gewoon van rundleer was (ipv kalfsleer) bleven ze ook mooi. Ook in de tijd dat ik ze wel elke dag droeg.