gaan nu al een jaar mee en rijd er meestal 2 paarden mee op een dag.http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=4610008
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gaan nu al een jaar mee en rijd er meestal 2 paarden mee op een dag.lovey_ou schreef:Sorry dat ik het zeg hoor maar mensen moeten niet zeuren als roeckl handschoenen snel kapot gaan met springteugels en rubbere teugels of er mee longeren daar zijn ze gewoon niet geschikt voor met leren teugels is er bij mij in iedergeval niks aan de hand
en mij is het ook in de winkel verteld dat je het beste met lederen teugels kan rijden en niet met rubber of webband of er mee longeren
Chaos schreef:Maar dat is onzin, ik rijdt al jaren met springteugels icm Roeckls.

Chaos schreef:Ik heb ook rubberen teugels, heb een hoop hoofdstellen.
Mijne slijten wel hoor, maar nooit snel of dusdanig ernstig dat ik ze weg moet doen.
emjam schreef:Ik heb van Roeckl thermo handschoenen, maar die bevallen niet heel goed..
ze zijn nu al aan het slijten terwijl ik ze nog helemaal niet lang heb, en ik heb ook helemaal geen goede grip op de teugels.
ze zijn wel heel erg lekker warm!
Maar ben wel van mening dat het dan harder gaat maar bij sommige mensen gaat het wel heel snel indd. Maar lees ook mensen die er geen probleem mee hebben met springteugels dus misschien ligt het aan het model ofzo?

Anoniem schreef:cavaletti schreef:Absoluut de MacWet handschoenen. Veel fijner nog dan de Roeckl volgens veel mensen. Zijn niet goedkoop maar sluiten als een tweede huid en zijn enorm licht.
Die ga ik dan nog een keertje proberenklinkt goed, en zijn net zo duur als roeckls..