Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zie het al helemaal voor me

. Wat ik merk, bij de hogere modellen, is dat ze grandioos kunnen afzakken als ik aan het rijden ben. Ontzettend irritant. Of de broekband staat een kilometer af aan de anderkant. Mijn eurostarbroek moet ik bovenaan omslaan om te voorkomen dat ie echt te ver af zakt.
. 

kaetifeng schreef:Nou.... Jodhpurbroeken met nepleren zitvlak in elk geval. En dan van zo comfi mogelijke stof, met joggingbroek gevoel, maar het liefst zonder dat de knieën gaan lubberen.
Oja en ritsje onderaan de pijpen is ook wel handy en mooi...
Hahaha genoeg eisen zo?
(maar deels komt dat dus ook door broeken met te lang lijf waarbij kruis dus steeds afzakt)

ik rij heel veel buiten dus dan is het wel fijn als mijn mobiel veilig droog in mijn zak kan zitten 
wel leuk bv zwarte broek met stiksels in fel kleurtje (bv oranje) of zo'n smalle band langs je been ook in fel kleurtje. 
Ik heb een maatje meer, maar daarbij vooral stevige benen en niet zoveel buik dus heb net als airborn er last van dat broeken die passen aan mijn benen ik een km stof over heb bij mijn buik 
citaat schreef:-Wat zou jij nou echt heel gaaf vinden bij een rijbroek
Kleurbehoudende stof met een mooi biesje aan de buitenkant
-Wat MOET een rijbroek hebben voor jij de broek koopt?
Een goede pasvorm, ik moet voor mijn benen bij wijze van een kindermaatje en voor mijn buikje een maat 36, probleem dan voor mij is dat er vaak een "heup" inzit en ik geen heupen heb dus dat gaat lubberen..., verder vind ik een hoge taille wel fijn en een (nep) leren zit.
-Wat vind je echt heel irritant of vervelend?
Dat een broek na een paar uurtjes (vaak na het wassen) gaan lubberen en af gaat zakken
-Wat voor stoffen vind je fijn?
Niet te warm in de zomer en een soort thermostofje voor de winter?
-Heb je een moeilijke maat en pas je nooit geen rijbroeken?
Ik pas wel rijbroeken maar een rijbroek die lekker aansluit is best moeilijk te vinden, zie verhaaltje bij "Wat MOET een rijbroek hebben voor jij de broek koopt"