Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Een rits, of op zijn minst een klittebandoverslag is wel handig. Al heb ik in mijn huidige enkellaarsjes ook veters zitten. Die zijn nu vervangen door de onderste 2 gaatjes elastiek; dus makkelijk aantrekken en toch strak zitten 

Morrie schreef:ik haak ff aan, ik zoek ook precies wat jullie zoeken
heb ze een paar jaar terug bij Loesdau of Kraemer gekocht, maar die zijn echt helemaal stuk nu en... uit het assortiment daar.....
Hak maakt mij niet veel uit, ik rij met beugels met korfjes.
Ik heb nu lage instappers, maar die zijn maten te groot, dus die verlies ik al als ik ff zonder beugels zit of als er een beetje modder ligt (dan blijft de schoen staan en loopik door en dat is NIET grappig!)

pmarena schreef:1234 schreef:Springbucks hebben dus ook een hakje![]()
Dat zijn ook gewoon geschikte rijschoenen xD Maar algemene sportschoenen niet echt
Ik ben niet kippig hoor , zie ook wel dat ze een hakje hebben
Maar het zijn niet van die lompe stijve dikzolige motorschoenen tenminste

Dan moet ik moeite doen om niet te gaan janken, whaha 
Dat vind ik wel snielig 

Maargoed ik ben over-emotioneel xD 

wat je met dunne zolen veel sneller hebt
manex schreef:Deze zien er ook wel comfortabel uit http://www.ariat.com/English/Women/Foot ... eMule.html

) maar het is inderdaad eigenlijk maar gewoon een sportschoentje.... geen rijschoen en dan ook nog niet luchtig.... dat zwarte spul bovenaan is volgens mij neopreen... dus dat is nog erger , als iets niet luchtig is

(of de Mountain horse schoenen lekker zitten)