Pony van bijna 11 maanden scheren ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:28

mika11 schreef:
Ik vraag me echt af of de TS dit allemaal serieus bedoelt of dat het een soort grap is.

Maar voor de zekerheid: ga op zoek naar iemand die verstand van paarden heeft in je omgeving, die je kan helpen met de pony, en ga tot die tijd niet meer met de shetlander aan de gang.

Ik ken de TS en helaas is dit geen grap.
TS zou er verstandiger aan doen een hobbelpaard te nemen, ipv een levend dier.

p.s. Chantal, het is niet toegestaan op bokt om meerdere accounts aan te maken, je bent hier ook al onder een andere naam, waarom plaats je geen topic onder die naam?

En als je niets met adviezen op bokt doet (en van mensen die wel verstand van zaken hebben, en je vertellen dat je verkeerd bezig bent) waarom open je dan in godsnaam nog een topic? (en dan ook nog onder een schaduwaccount)
[TAO] wat is mijn pony waard ??
Verkoop Denter en ga lekker een verzorgpaard zoeken, op deze manier wordt het niks en is het beestje alleen maar de dupe van jou onkundigheid en eigenwijsheid.
Wil je een pony waar je lekker meteen mee aan de slag kan, dan had je een ouder paardje moeten kopen (zoals ik en anderen jou óók geadviseerd hadden).
Laatst bijgewerkt door JoyCiej007 op 16-03-11 22:40, in het totaal 3 keer bewerkt

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:30

Waarom stap draf galop enz met een veulen van 11 maanden?
Dit is voor eentje eind 2 jaar bijna 3 vind ik zelf
Gewoon lekker de wei op met wat vriendjes en eerst maar eens lekker pony laten worden

xTamara

Re: Pony van bijna 11 maanden scheren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 22:52

Nee, niet scheren.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 09:49

JoyCiej007 schreef:
mika11 schreef:
Ik vraag me echt af of de TS dit allemaal serieus bedoelt of dat het een soort grap is.

Maar voor de zekerheid: ga op zoek naar iemand die verstand van paarden heeft in je omgeving, die je kan helpen met de pony, en ga tot die tijd niet meer met de shetlander aan de gang.

Ik ken de TS en helaas is dit geen grap.
TS zou er verstandiger aan doen een hobbelpaard te nemen, ipv een levend dier.

p.s. Chantal, het is niet toegestaan op bokt om meerdere accounts aan te maken, je bent hier ook al onder een andere naam, waarom plaats je geen topic onder die naam?

En als je niets met adviezen op bokt doet (en van mensen die wel verstand van zaken hebben, en je vertellen dat je verkeerd bezig bent) waarom open je dan in godsnaam nog een topic? (en dan ook nog onder een schaduwaccount)
[TAO] wat is mijn pony waard ??
Verkoop Denter en ga lekker een verzorgpaard zoeken, op deze manier wordt het niks en is het beestje alleen maar de dupe van jou onkundigheid en eigenwijsheid.
Wil je een pony waar je lekker meteen mee aan de slag kan, dan had je een ouder paardje moeten kopen (zoals ik en anderen jou óók geadviseerd hadden).

achos dat topic is helemaal sneu.....
wat is een shet nou tijd of geld rovend als het een veulen is?
die kan beter helemaal geen paard of pony hebben :n

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 09:55

Michelaaa schreef:
ik ben veel met hem besig in de bak en hij is dan echt nat van het zweet.

Meisje meisje meisje!!!! Waar ben je mee bezig? Dat dier moet je nog minimaal 1 1/2 jaar met rust laten!
Een beestje van nog geen jaar oud en dan zo laten werken dat hij in het zweet raakt?
Ik geef je het advies om eens wat boeken te kopen, of beter te luisteren naar mensen die er verstand van hebben, zo jaag je dat arme dier de worst in!
Zucht...ik word hier zo moedeloos van!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 10:27

De vakantie is toch alweer voorbij....;-)

Michelaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-11 10:42

ik heb dit acount ook omdat ik neit meer op mijn oude kan.....
en bokt is volgens mij om elkaar tips te geven en niet om elkaar aftekraken.
of ouwde koeien uit de sloot halen dat andere topic is verleden tijd.
ik verkoop hem niet!!!
dus mensen die moeite met die topic hebben kunnen dan maar beter naar een andere topic gaan want ik geef geen antwoord meer.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 10:45

Op het land zetten met zijn eigen vachtje en wachten tot hij 2,5 a 3 jaar is en dan pas mee gaan werken.
Psygisch kan je een jong paardje heel snel over vragen. Net als bij kinderen, die gaan ook maar door en ver over hun eigen kunnen en grenzen heen.
Bescherm je veulen hier tegen!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 10:53

we willen dolgraag tips geven op bokt hoor, maar bij meisjes zoals jij heeft dat helemaal geen zin :n
die een pony van 11 maanden laten rennen/springen/zweten....
iedereen heeft alles een keer moeten leren, maar jij vind het blijkbaar heel normaal, dus verwacht dan geen normaal commentaar op jezelf en je acties.... arm dier....

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 13:25

Alle antwoorden zijn inmiddels gegeven... hier een slotje...