Kleding op stal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zombie

Re: Kleding op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 21:55

rijbroek, makkelijke trui of tshirt. thats it.

jacquelinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 08:03

bij mij verschilt dat echt per dag,
als ik vanaf school kom , dan heb ik m'n gewoone kleding aan en loop ik zelf af en toe op m'n hakjes door de stal te Baggeren :P .... ik doe dan op stal altijd even me rijbroek aan, maar ben dan meestal dus wel netjes gekleed,
kom ik van huis dan heb ik me rijbroek al aan,, en gewoon me rijshirtje, die zijn altijd strak.. dat losse vind ik niks....
en natuurlijk mogen de uggs niet ontbreken aan m'n outfit

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 09:33

Ik match wel altijd de kleuren ja, ik zal niet als een paasei rondlopen.. (gisteren toevallig wel met mijn gele trui, paarse regenbroek en roze handschoenen, maar dat telt niet :+)
Ik ga altijd naar stal in een rijbroek met thermolaarzen of mijn afgetrapte schoenen, paardensokken en een trui of t-shirt. Daar stel ik eigenlijk niet zoveel eisen aan..

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:26

ik let wel op wat ik aantrek, aan de andere kant, het kan daarna toch de was in.. majha ik sta op een stal bij iemand aan huis waar maar 4 paarden staan waaronder 2 van de baas.. en er zijn dus niet zo veel mensen dus maakt het me eigelijk ook niet zo uit wat iik aantrek. Nee, ik let niet op anderen want dan ga je je er aan ergeren.
En jha licht er aan als ik me niet lekker voel ga ik niet iets straks aan trekken.

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:45

Als ik gewoon ga buiten zetten zie ik er altijd super margi uit. Baggy trainingsbroekje met een zo slecht mogelijk shirtje erop. Om te gaan trainen is het eigenlijk niet echt anders. Ik let wel een beetje op de kleuren. Ga niet alle mogelijke kleurencombinaties in 1 keer aantrekken :P

_Isa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 10:53

Ik draag gewoon wat ik lekker vind zitten..
Maar meestal let ik toch wel een beetje of het bij elkaar past... :=
Maar iedereen moet toch voor zich weten wat hij of zij draagt het maakt mij niet uit hoe anderen eruitzien..

EliseS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 11:00

Oude kleding die vies mag worden :P en me joppers, het maakt me paard echt niet uit hoe ik eruit zie(lol). Verder let ik niet zo op wat andere combineren, in kleuren combineren is leuk:Pmaar eerlijk gezegt ben ik daar te lui voor als ik uit me werk kom kleed ik me om en ga weg. Draag wel voornamelijk strakken truitjes want dat rijd het fijnst.

louise25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 12:02

ik heb 1 rijbroek een zwarte en daar kunnen eigenlijk alle kleuren truien op heb ik ook expres gedaan en daaronder witte/groene/oranje lange sokken met zwarte jodphurs.

Monavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 14:19

Lekker een spijkerbroek, t-shirt en vest indien het wat kouder is.
Qua schoenen of gympen, of m'n hiking schoenen, die lopen toch het lekkerste.

Als ik naar stal ga om te rijden heb ik of een strakkere stretch spijkerbroek aan of rijbroek, en mijn rijschoenen liggen altijd op stal of in de auto :)

Lievemensjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 14:26

Ik zou gewoon dragen wat je lekker vindt zitten. Als het toevallig bij elkaar past heb je geluk

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-11 14:57

Ik let er niet op of het past bij elkaar. Kijk daar eerlijk gezegd bij een ander ook niet naar. Maar ik wil wel ruim zittende kleding. Ben niet de dunste en vind het totaal geen gezicht om dan wat strakkers aan te hebben zie je al die vetrollen en daar voel ik me niet prettig bij dus.
Heb altijd gewoon een spijkerbroek aan, met t shirt en meestal als het nodig is een fleecetrui.
En daaronder rijschoenen. Ik rijdt ook gewoon met spijkerbroek dus heb dan geen andere kleding nodig.

liefmeisje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:40

Ik heb een zwarte rijbroek en daarover doe ik altijd een roze of donkerblauwe trui erover heen. :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 15:48

Bij ons op stal zijn de verschillen erg groot :j De een loopt er altijd netjes in outfit bij (vooral de westernruiters), de ander komt in z'n oude broek en shirt aan.
Mij maakt het niets uit, zolang het maar niet vloekt. & een ander beoordelen op z'n rijkleding... Daar gebruik ik liever andere maatstaven voor :D