Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tita schreef:Als zij hem komt brengen dan kun je toch gelijk je zadel controleren of ie kapot is, ik zie het probleem niet.
Wil je het zadel echt niet hebben (misschien staat ie al een jaar te koop) dan kun je zeggen dat je hem wel terug wilt kopen maar voor minder
MAARwwillemijn schreef:om bovenstaande redenen ga ik altijd zelf bij mensen langs met mijn zadel als mensen willen passen. Dan zie ik zelf wat er met mijn spullen gebeurt.
Maar in jouw geval zou ik ook geen geld terug geven. Afspraak is afspraak, klaar.

wwillemijn schreef:om bovenstaande redenen ga ik altijd zelf bij mensen langs met mijn zadel als mensen willen passen. Dan zie ik zelf wat er met mijn spullen gebeurt.
Maar in jouw geval zou ik ook geen geld terug geven. Afspraak is afspraak, klaar.
Sence schreef:realmagic: met een kapotte boom? wat hebben die mensen allemaal gedaan met dat zadel, begin je je dan toch echt af te vragen.
Zunzuncito schreef:Met alle respect: als iemand zo voor je neus loopt te twijfelen dan verkoop je dat zadel toch niet, zonder op papier te hebben staan dat ze het zadel niet terug mag brengen?. Of haal er een buurvrouw bij die erbij staat, weet ik veel, maar dit doe je toch niet zonder zoiets op schrift te hebben staan. Sorry, ik vind het een beetje naïef handelen.
anneliesdj schreef:wwillemijn schreef:om bovenstaande redenen ga ik altijd zelf bij mensen langs met mijn zadel als mensen willen passen. Dan zie ik zelf wat er met mijn spullen gebeurt.
Maar wat doe je dan met jouw tijd en reiskosten? Laat je daar extra voor betalen?
Zunzuncito schreef:Met alle respect: als iemand zo voor je neus loopt te twijfelen dan verkoop je dat zadel toch niet, zonder op papier te hebben staan dat ze het zadel niet terug mag brengen?. Of haal er een buurvrouw bij die erbij staat, weet ik veel, maar dit doe je toch niet zonder zoiets op schrift te hebben staan. Sorry, ik vind het een beetje naïef handelen.
dacht dat mondelinge afspraak ook rechtsgeldig was.. Gleyla schreef:Ik zou het zadel terugnemen, maar niet al het geld teruggeven!
Weet niet hoeveel het bedrag was? Maar bij bv een bedrag van 500 euro zou ik makkelijk 100 euro zelf houden!
Tenslotte hadden jullie een afspraak.
Al een reactie gekregen van de koper?