Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ben benieuwd hoe hij valt qua band. 
winerieke schreef:BertBaley schreef:http://demandware.edgesuite.net/sits_eu/image/AAEM_PRD/on/demandware.static/Sites-hrzeu-Site/Sites-hz-master-catalog/nl_NL/v1308438115459/large/36510_b_l.jpg?sw=350&sh=350&q=90.0&sfrm=jpg
Weet iemand hoe deze valt?
Anders bestel ik hem gelijk even
Ik heb deze ook. Ik heb wel hele lange benen en dit is geen lengtemaat dus voor mij die die niet echt lang, maar zit wel heel fijn! Hij is wel wat lager (heupmodel) waardoor die bij mij zonder riem afzakt, dus wellicht had ik een maatje kleiner moeten bestellenMaar hij zit verder wel fijn heel fijn! Ik heb met broeken meestal 28-29 (af en toe 30) en had maat 40 besteld (mede voor de lengte) en die zakt bij mij dus wel snel af zonder riem
. Maar idd, ik heb ook een 28 en had een 40 besteld, meeste rijbroeken vallen klein maar deze niet, bij de benen zit hij wel mooi maar van boven wat te wijd, ik heb de zakjes daarom dichtgenaaid zodat hij daardoor iets strakker blijft zitten maar zonder riem kan ik hem niet aan, zeker nu ik weer wat afgevallen ben moet de riem een gaatje strakker. Liefst zou ik een maatje kleiner kopen maar ik heb echt de lengtemaat nodig en die hebben ze niet meer
. Ze hadden deze dus wel met lengtemaat en die is goed lang, komt bij mij echt tot onder aan mijn enkels terwijl eurostar lengtemaat bijvoorbeeld nog steeds kort is. Die nieuwe broeken vind ik ook erg leuk maar die zijn veel te kort
. DeadxStar schreef:BertBaley schreef:Ik heb hem de straks binnen gekregen. Ik heb ook de zelfde maat als jou kwa broek, maar had een 36 genomenNou hij past opzich wel maar hij is idd niet zo lang
Hij komt denk 5 cm boven me enkels, maarja goed zitten toch me laarzen overheen of jodphurs.
Ik had hem wel wat mooier verwachtvind hem nou niet geweldig
maar ik heb normaal ook kingsland, beetje verwend daarmee.
@ winerieke: Heb je toevallig beide jeansbroeken of niet? Ben namelijk benieuwd of die jij hebt, ongeveer hetzelfde valt qua maat, en qua hoogte van de bandVind die ook erg mooi! Wat kost die eigenlijk?

Dat wordt die broek, en dan de zwarte versie van de andere jeans broek die ik vandeweek binnen heb gekregen
maargoed, heb er toch sokken over heen

. 

Is lekker stretch